perjantai 20. joulukuuta 2013

Bridesmaid

Terkkuja Loviisasta äidin lihapatojen äärestä, mä oon niin lomalla ahh. Sen lisäks, et oon kerenny vaan syödä ja syödä, oon myös nähny kolmee mun kaverii. Mä en voi käsittää kuinka nopeesti nää vuodet kuluu, ku yks niistä menee jo naimisiinkin. Milloin meist on kasvanu isoja? En voi käsittää. Sain sit myös kunniatehtäväks toimii niissä häissä kaasona mun ihanalle lapsuudenystävälle. Apua miten ihanaa! Kyyneleethän siinä vierähti samalla kun herkuteltiin ihanilla kakuilla ja kermavaahtokaakaolla pienessä konditoriassa ♥

weheartit

Nyt aion selailla jotain ihania hääjuttuja inspiroituen ja haaveillen. Oon niin onnellinen Laura sun puolesta, puss 

6 kommenttia:

  1. Voi ei, niin se aika vaan kuluu =)

    VastaaPoista
  2. <3 ostin jo paksun häälehden :) tästä se lähtee :))))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai ostit? Ihanaaa :)) Mä kattelin hääpukuja :D

      Poista
    2. Joooooooo! Ja se on täys ihanii pukuja. <3 vitsi ootan innolla tyttöjeniltaa - milloin se ikinä onkaan :)

      Poista
    3. Voin kuvitella! Se on sitten, kun on sen aika ;) <3 Eli siis heti ku meijän kiireet helpottaa, kämppä valmistuu ja saadaan taas joku tasapaino tähän arkeen :D

      Poista