perjantai 13. joulukuuta 2013

10 facts about me

1. Oon vasenkätinen eli kirjotan ja piirrän siis vasemmalla, mut kaiken muun teen lähestulkoon oikeella. Eli oon periaatteessa molempikätinen.

2. Nukkumaan mennessä mun on aina pakko tietää tasan tarkkaa paljon kello on ja laskee siitä kuinka monta tuntii kerkeen nukkua. Niin ja puhelimen pitää tietty olla ihan vieressä koko yön, muuten en pysty nukahtamaan.

3. Mun kynnet on tosi vahvat ja kasvaa kauheen nopeesti, ku taas hiukset puolestaan on tosi ohuet ja kasvaa ihan älyttömän hitaasti. Mun kampaaja joskus aikoinaan siis sano, et yleensä ihmisellä on joko vahvat kynnet tai vahvat hiukset, muttei molempia. Ja ai että mua ärsyttää, miks mullei voi olla ne ihanat paksut hiukset :(

4. En osaa kunnolla viheltää.

5. Suuttuessani mä huudan tosi kovaa. En mökötä, pidä mykkäkouluu tai mitää muutakaa vastaavaa, vaan huudan ja sit pienen hetken päästä Sami jo lepyyttelee mua ja ollaan taas kavereita. Niin käy aina myös toisinki päin. Mikä onni, et ollaan niin samanlaisii. Mut jos riideltäis jostain vakavista asioista, nii en mä silloin noin lepyteltävissä olis, tietenkään.

6. Oon aika suora ja rehellinen kaikessa mitä sanon tai teen.

7. Rakastan lapsia ja haluaisin tehä omat muksut nuorena.

8. Oon tosi huonomuisinen, epäjärjestelmällinen ja hajamielinen. Unohdan aina kaiken, esimerkiks synttärit, kauas sovitut tapaamiset, viikonpäivät ja työvuorot. Mul on laukku aina ihan sekasin ja tälläki hetkellä sielt löytyy koulujuttujen seasta laskuja, palkkalaskelmia, työvuorolistoja ja kaiken maailman krääsää. Yleensä aina mun puhelin, avaimet ja lompakko on "hävinny" mystisesti johonki. Milloin ne löytyy jääkaapista, milloin vessasta tai ihan vaan nenän edestä.

9. Ajattelen kaiken aina kaksmielisesti.

10. En häpeile tai nolostu lähes mistään.

6 kommenttia:

  1. Onko toi kolmos kohta oikeesti totta? :D en oo koskaan kuullu tollasesta, mut mulla toi kyllä pitää paikkaansa. Omistan paksut hiukset, mut tosi ohkaset kynnet.. :( taidanpa tehdä tälläsen samanlaisen postauksen, hehee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siinä uskossa mä oon ainaki 10 vuotta eläny, kun kampaaja mulle niin kertoi :) noni sullaki pätee sama! Mä oon kans joskus kyselly kavereilta, kumpi niil on vahvempaa kamaa, ni vastaus on aina jompi kumpi eikä molemmat. Tee vain, näit on kiva lukee ;)

      Poista
  2. Mä oon kans samalla tavalla molempikätinen :D En osaa edes leikata vasemman käden saksilla, vaikka sellaset mulle pienenä ostettiinkin. Aika kätevää mun mielestä, ettei tee kaikkea vain toisella kädellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa! :DD joo en mäkään, se on tosi vaikeeta. Aina ihan kaikessa kysytää kumpi kätinen on, niin joudun aina vastaamaan "riippuu mitä asia koskee." :D

      Poista
  3. haha vähän naurattaa kun lukee tätä kun niin moneen kohtaan voin ite samaistuu :D en oo kuullukkaa tommosesta et hiukset tai kynnet ois vahvemmat kun mulla taas hiukset on niin paksut et käyn vähän välii kampaajalla ohennuttaa niitä ja muutenki nää kasvaa tosi nopeesti mut kynnetki mulla on sillain hyvät ettei ne lohkeile, liuskotu ja kasvaa omast mielestä nopeesti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih ;) Aijjaa! :o No sul on käyny sit tosi hyvä tuuri :D ihanaa <3

      Poista