Sivut

perjantai 22. marraskuuta 2013

Ostoslistalla

Nyt ku me muutetaan, ni mä haluisin hankkii paljon kaikkii uusii sisustusjuttuja, tekstiilejä, lamppuja, koriste-esineitä ja ihan siis KAIKKEA. Meijän rempparahat on tosin tarkotettu vaan kiinteiden kalusteiden ja asunnon arvoa nostavien tavaroiden hankkimiseen eli siihen ei kuulu mun harmikseni irtaimisto ja sisustusjutut. Muutenkaan mä en viel täs vaihees osaa valita lipastoja tai kaappeja tai mitään sellasia, koska en täysin viel hahmota kokonaiskuvaa, ku en tiiä miten ja mihin meijän kaikki vanhat kalusteet sijottuu ja kuinka ne sopii.

En siis oo pahemmin viel ees käyttäny energiaani sisustamiseen, shoppailuun tai edes haaveilemiseen, mut jotain oikeesti tarpeellisia juttuja täs pakatessa on kuitenki tullu ilmi. Esimerkiks pyyhkeet ja lakanat. Molempia pitää ehdottomasti hankkia lisää. Ku me tähän meijän ekaan kämppään muutettiin vuokralle, saatiin molempien vanhemmilta kaikkia ikivanhoja peittoja, lakanoita ja pyyhkeitä. Mikään ei sopinu mihinkään, mut pakko meillä oli kuitenkin olla jotain. Silloin oli muutenki niin paljon ostettavaa, ku kummallakaan ei ollu entuudestaan yhtään mitään huonekaluja tai kodinkoneita, niin oltiin todella kiitollisia tollasista pienistä lahjoituksista. Nyt asia on kuitenki eri, koska meil on periaatteessa jo kaikki tarpeellinen. Voidaan vihdoinki uudistaa meijän varastot ja mä saan mielenrauhan, ku kaikki alkaa sopimaan yhteen. Selailin siis vähän nettikauppoja ja elloksen sivuilta löysin pari edullista, oikeesti tarpeellista ja miellyttävää juttua.



Niinku sanoin, me tarvitaan pussilakanoita. Aionki aika varmasti kotiuttaa noi kaikki kolme ekan kollaasin settiä, kaksin kappalein tietysti. Tokas kollaasis mua eniten miellyttää toi matto. Hankin sellasen ehkäpä eteiseen. Lisäks tyynyliinojakin meil on aika vähän, nyt ku karsin melkein ne kaikki vanhat riutuneet rätit pois, hahaha. Mut verhoja meil on alunalkaenkin vaan yhdet. Nyt ku ikkunoita tulee olemaan neljä, niin tarviin kolmet uudet yksilöt. Keittiöön ajattelin ainaki jotain tollasta laskosverhon tapasta. Eli kaikki mun blogini tietävät kaverit ja äiti, älkää nyt ottako näistä mitään joululahjaidiksii. Tai jos haluutte nyt välttämättä, niin ilmottakaa mulle ainaki ensiks! Koska voi olla, et mä oonki jo kerenny olla nopee.

Mitäs te muut tykkäätte näistä? Miellyttääkö vai ei?

7 kommenttia:

  1. Hahhah en kestä meillä on noi kaikki ylhäällä olevat lakanat! :D On meil vissii aika sama sisustusmaku, se tyynyki haha ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kyllä niin malttamaton. Tein sitten sen tilauksen heti samana päivänä :D Eli juurikin kaikki noi pussilakanat lähti mukaan ;)

      Poista
  2. meilläkin on hullun pitkä ostoslista mitä pitää hankkia ikeasta.. Oon itekki kattonu noita oikeanpuolimmaisia pussilakanoita ellokselta, ne on niii kivat :))!
    Täytyy ostaa ensin kaikki tärkeimmät jutut esim just lipasto yms nii sit voi miettii noiden pussilakanoiden ostoa kun meiltä kuiteski niitä löytyy mut haluisin kuitenki jotkut uudet nätit :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katotaan vaan, ni satutaan just samaan aikaan sinne ikeaan hahah :D Joo tosiaan meilläki on kans tärkeysjärjestyksessä mitä voi hankkia ja mitä ei, muuten mistään ei tulis mitään :D Oon sellanen tuhlari...

      Poista
  3. Itsekkin tarvitsisin uudet lakanat ja pussilakanat.. :) Mullakin oli vanhempieni vanhoja lakanoita ensimmäisessä asunnossa.En ikinä unohdä niitä keltakukallisia pussilakanoita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha joo en mäkään unohda! Ihana päästä niist eroon :DD

      Poista