Sivut

sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Kuulumisia

Moikka ihanat lukijat

En ookkaa pitkää aikaan päivitelly tänne muita ku remppa kuulumisia, koska sitähän se mun elämä täl hetkellä suurimmaks osiks on. Mut kyl mulle jotain muutakin onneks kuuluu. Meil oli esimerkiks eilen luokan pikkujoulut. Mähän alotin opinnot vast vähä reilu 3 kk sitten, joten meijän luokka on viel aika uus. Tosin tullaan kaikki tosi hyvin toimeen ja oonki tutustunu moneen kivaan tyyppiin tän koulun kautta. Eilen kuitenki nähtiin melkein koko luokan voimin ekaa kertaa ihan muissa merkeissä, jeee. Pikkujoulut toteutettiin nyyttäri meiningillä yhen meijän luokkalaisen megasuuressa kämpässä ja tarjol oli ihan sairaaaaaasti kaikkee hyvää. Söin koko ajan koko illan, ylläri. 

Me tuotiin myös pienet pikkujoulupaketit messiin. Kaikil muil oli tosi nätisti paketoidut jouluset lahjat, mut mä jouduin kiireessä (vast autossa matkalla bileisiin) paketoimaan mun lahjan laukusta löytyneeseen kauppalappuun, jonka kiinnitin ponnarilla....ei varmaan tarvi kovin montaa kertaa arvata, kenen lahja nostettiin viimisenä. Niin. Heh. Vähän olisin voinu paneutuu asiaan paremmin, mut se siitä.



Kävin kampaajalla lauantaina. En oo varmaan puoleen vuoteen käyny siellä vaik lupasin itelleni joskus reilu vuos sitten, et käyn siistimäs hiuksii ( latavojen tasaus ja joka toisel tai kolmannel raitoja ) 2-3 kk:n välein ja hoidan sit niitä myös koko ajan kotona hyvin. Nyt oon kuitenki laiminlyöny kaiken tän ihan kiitettävällä tasolla ja aion tehohoitaa mun kuivuneit hiuksii täst edes päin senkin edestä. Se kampaajaki sano, et mun hiukset suorastaan huutaa kosteutusta, hups. Ihanan piristävää oli kyl istuskella siel kampaajalla juttu luistaen samalla juoden teetä, selaillan sisustusjuttuja ja nauttien päähieronnasta. Vitsit!

Asiasta kolmanteen; mun päiväkotiharjottelu muuten loppuu kolmen päivän päästä ja oon ihan surullinen siitä. En haluis ollenkaa lähtee sielt pois, koska mul tulee ihan sairas ikävä niit pikkusia. Oon viel alle kolme vuotiaiden ryhmässä ja ne on niiin ihania pieniä, etten kestä! Vauvakuume mene pois, hahahaha. No mut joo...onhan se kiva mennä takas kouluun ja nähä niit luokkakavereitaki enemmän, niitäki ku on jo ikävä :D

Ps. Käytii tänään päivällä isänpäivä darra hamppari mätöillä Samin porukoilla, ku sen iskä ihan itse teki. Oli niin hyvää, et masu oli täynnä monta monta tuntia viel sen jälkeenki. Nyt illalla käytiin siel viel kakku- ja jätskikahveilla sekä saunomassa. Nyt ajattelin kellahtaa tyytyväisenä ja vatsa pullollaan tonne sänkyyn huh huh, öitä.


Kivaa loppusyksyä/alkutalvea tai-mikä-ikinä-nyt-onkaan, pus pus <3

4 kommenttia:

  1. Kiva lukea kuulumisias! :) Ihanaa alkavaa viikkoa! ❤

    VastaaPoista
  2. Missä käyt kampaajal? :D mie en oo löytäny Lappeesta vieläkää hyvää luottokampaajaa.. vai käytkö ees Lpr:s? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käyn käyn :) No mä löysin yhen tosi edullisen ja hyvän siitä kampaamo evestä, mut sit se jäi äitiyslomalle ehkä noin vuoden päästä siitä ku kävin ekan kerran, Hitsit mua harmitti. Sit pitkitin ja vitkutin uuden ajan varaamista, ku kaikkial oli niin kallista. Viime viikol mun oli vaan pakko saada oikeesti huonot latvat pois, ku hiukset meni jo niin takkuun ja vähän raitoja, ku juurikasvu oli yli puolen pään. Ajattelin, et turvaudun mihin vaan, kunhan saan sen ajan. Yllätyin kuitenki positiivisesti, ku sokos emotionin kampaamo oli mýös hyvä ja edellinen. Hyvä etten varannu jo seuraavaa aikaa! :D
      Suosittelen. Missä sä oot käyny?

      Poista