Sivut

tiistai 1. lokakuuta 2013

Vaatteita syksyyn

Lokakuun eka päivä ja ulkona tuli eilen vaakasuoraan rakeita. Tuuli on ihan jäätävä eikä tuol pärjää enää ilman miljoonaa toppakerrosta. Ihan totta, kamalan kylmää ja märkää ja pimeetä. Sen takii mun piti eilen penkoo vähän varastoja ja ottaa paksumpii vaatteita esille. Täs ei nyt oo ihan kaikki, mut niitä eniten käytettyjä kyllä.

Pipot

Hanskat


Kaulahuivit


 Villasukat


 Neuleet


 Takit

Kengät


Mä tykkään pukeutuu syksysin ja keväisin pipoon, paksuihin kaulahuiveihin, neuleisiin/collegepaitoihin, legginseihin ja consseihin. Tosin en kuvannu nyt mitään legginsei enkä collegeita tähän, vaa enemmänki niitä mitä varastosta kaivelin. Mä luulen kyl, et pärjään mun tän hetkisel omaisuudella ihan ok hyvin, ellen sit löydä mitään iiiihan pakko saada- juttua. Tää syksy ja talvi menee kuitenki aika remonttipainoitteisesti, et eiköhän mun päältä löydy enemmänki ne työvaatteet ja turvakengät, hahah :D

Mites, ootteks te muut jo ottanu teijän lämpimät vaatteet käyttöön?  ;)


16 kommenttia:

  1. Mä yritän vielä sinnitelläloppuun saakka nahkatakilla ja ohuilla paidoilla :D välillä on kyllä ollut jo ohkanen pipo päässä + tuubihuivi. :3
    Nuo "converse" villasukat on ihanat!! mulla on samanlaiset, mutta turkoosit. :)

    http://jenninvuodatus.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyrr sinua! Joo mullakin useesti on toi lyhyt musta nahkatakki, muttei todellakaan mitään ohutta paitaa sen alla :o tänää menin kouluun jo topatussa takissa, pipossa ja lapasissa ja ei ollu kyllä yhtään liian kuuma!
      Kiitos, ne on mun mummun tekemät :)) pyysin sitä samalla tekemään yhet myös samille ja kolmet vai neljät kavereille...siis viime vai toissa vuonna :D

      Poista
  2. tyttö sulla on kuule aivan järjetön läjä kaikkia älyttömän ihania talvi juttuja! :))

    VastaaPoista
  3. ihan hirrrrrmu ihana tuo viininpunainen poolokauluksinen lettineule!!!!! <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tack, mulla on se itseasias nyt just päällä :D <3

      Poista
  4. Aivan ihanat noi vaaleenpunaset villasukat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja niimpä! Ne on just coolit ;D

      Poista
  5. Tosi kivoja syysvaatteita! Itselläni ei juurikaan oo mitää kivoja :( kateellinen. Ihana toi viininpunainen neule 8) mistä oot moisen löytänyt?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Pöh, ihan varmasti on! Ei kenelläkään ikinä omasta mielestä oo :D En muista nyt yhtään mistä sen oon joskus ostanut. Oon maailman huonoin muistamaan tollasia asioita, anteeks :/

      Poista
  6. Ihana tuo neuleiden 4kuvan vasemmanpuoleinen liivi :) mistäs on moinen ostettu kun tuon tyylistä oon jo metsästelly herranties kuink kauan :) Sulla muitaki aivan ihania talvikätköjä! Kyllä kelpaaa tallustella menemään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mistäköhän se nyt olikaan? Nappasin sen joskus tosi tosi halvalla hullujen päivien aikaan helsingistä, en kyllä nyt tarkkaan muista... Maksokohan ehkä 6e? :D Ja kiitos :)

      Poista
  7. Eikä aivan ihanat noi vaaleenpunaset tennarisukat ja ihania syksyvaatteita! Syksy on niin lempparein <3 Kiva blogi kans muuten :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks ookki? ;)) Syksy on kyllä tosi ihana <3 Kiva jos tykkäät!

      Poista