maanantai 21. lokakuuta 2013

Pikku kuulumisia

Moikka pupuset ♥ En oo kerenny viimisen viikon aikana tänne blogin puolelle ollenkaan, ku melkein kaikki illat ollaan oltu siel kämpillä. Vitsit miten ihanaa, ku nyt saan viettää illat ns. kotona Samin kanssa enkä töissä yksikseen. Muutenki ne ainaset iltavuorot alko tuntuu puuduttavilta, ku ikinä ei päässy näkee kavereita tai kutsuu ketään meille. Unohdin jopa jo milt tuntuu, ku linnottautuu vaan rennosti sohvalle kotivaatteet päällä kattelee telkkuu ilman mitään kiireitä mihinkään. Tosin aika vähäseks on nytki jääny noi himahengailut, mut onhan se silti ihan eri asia!

Viel ette saa mitään remppa postausta, koska mul ei oo uusimpii kuvia sieltä. Kerron mielummin sit ku on enemmän materiaalia näytettävänä. Tän postauksen kuvitus koostuu mun todella vähäisistä ja tylsistä puhelinkuvista, soriiii :D


Mun viime viikot on menny aika huolettomasti. Päivät oon siel päikkärissä niiden ihanien höpönassujen kans, sit aika usein nukun/nukutaa päikkärit ennenku mennää remppaa. Ei siis olla kovin montaa tuntia kerrallaan siellä, ku se töiden jälkeinen breikki on ihan pakollinen eikä sit viitti enää kauheen myöhään kolistella ja kiusata naapureita. Sanoinko muuren jo, et meil on toooosi kivat naapurit? Ne on ihan parhaat. Sit mun herkuttelu on lähteny vähän lapasesta, ku säännöllinen ruokailurytmi on kadonnu hetkellisesti jonnekin, hups. Ja koska en oo käyny nyt reilu kuukauteen salilla, mua alkaa masentaa ku tulokset hävii :D Onneks se mun salikortti vapautuu kohta (mä siis vuokrasin sen kuukaudeks yhelle tytölle) ja alan käymään edes kaks kertaa viikossa treenailemassa. Siks mua varmaan väsyttääki päivisin niin paljo, ku kaikki säännöllisyys on hävinny. Mutta onneks kaikki on vaan väliaikaista ja asioilla on tapana järjestyä.


Tällä hetkellä mulle on tärkeintä vaan se, et saan valittuu oikeet laatat kylppäriin ajatellen budjettia, päätettyy millasen keittiön kelpuutan, valittuu maalit ja sävyt sekä tehtyy tekemättömät koulutehtävät. Täl hetkel vähemmän tärkeitä asioita on ihan kaikki muu.

Ps. Noista yllä olevist kuvista viel muutama sana. Toi keskimmäisen kollaasin alavasen kuva on epäilyttävän näkönen, mut siinä on fiilistä! Se on nimittäin otettu päivänä, jolloin käytiin kämpillä ekaa kertaa kaupanteon jälkeen iiiih ♥...ja noh, muista kuvist mul ei ookkaan sit mitään kommentoitavaa haha. Kaikinpuolin mulle kuuluu tosi hyvää. Havahduin tänään jopa siihen, et syksy on pian ohi. Aika menee niin lujaa eteenpäin, et pitää oikeen välillä pysähtyy ajattelemaan asioita. Mä oon niin monesti halunnu tulla tänne blogiinki kertoo kaikkii uusii juttuja ja nyt kun vihdoin ja viimein pääsin, en saa mitää järkevää ulos. VOIH. Nyt on taas jo aika mennä nukkumaan. MUTTA. Sitä ennen kattelen viel iiihan pikkasen jotain ihania sisustusjuttuja. Oon niin koukussa ;) 

5 kommenttia:

  1. Sijaitseeko toi teiän asunto kerrostalossa vai? Entäs kuin iso se on? Oot varmaan jossain maininnu, mut multa on menny kyllä ohi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo itseasias vielä kertonu siitä mitään eli et oo missanukaan mitään ;D Tai oon varmaan sanonut, et kaksio keskustan tuntumasta, mut en muuta. Kertoilen sit ens postauksessa siitä enemmän ja paremmin!

      Poista
  2. Ootko ostanut asunnon?=) käyppä kurkkailee jos kiinnostaa ; http://jouua.blogspot.fi

    VastaaPoista