Sivut

maanantai 14. lokakuuta 2013

Kaikki rempallaan

Meil alko tänää työharkka päiväkodissa ja mä pääsin alle kolme vuotiaiden ryhmään. Vitsit miten kivaa! Tosin melkein kaikki lapsoset on jonkin sortin räkätaudissa ja hoitajat vuoronperään kuumeessa... Nyt täytyy vaan laittaa sormet ja varpaat ristiin toivoen, ettei se tarttuis muhun. Mä en nimittäin ajatellu tulevani kipeeks nyt, ku on tää remppakin. Ollaan oltu siel uudella kämpällä nyt viikon verran aina muutama tunti iltasin. Ihan hyvään alkuun ollaan päästy, mut NYT JO pitäis alkaa päättämään keittiön ja kylppärin toteutusta. Ja voi kuulkaa, kun mä en osaa yhtään valita. Vaihtoehtoja on ainaki joku miljoona, miten niistä nyt pystyy valitsemaan just sen parhaimman? Mistä, mitä, milloin ja kuinka paljon saa maksaa? Voi kuinka mä toivoisin lisää aikaa pelkästään suunnitteluun. Inspiraation hakemiseen. Vaihtoehtojen punnitsemiseen. Kaikkeen siihen aivotyöhön, jota tollanen iso remontti vaatii.



Jouduin laittaa mun salikortinki tauolle, koska aikaa mihinkään ylimääräseen ei yksinkertasesti oo enää. Ei siis yhtään. Ruokailut, herkuttelut ja liikunnatkin on kaikki myös rempallaan. Onneks oon saanu ees työvuoroja (töissätöissä siis) vähennettyy, ni aikaa riittää sit pikkasen enemmän niihin remppahommiin. Täl viikolla aiotaan kilpailuttaa keittiöitä ja tutustuu kylpyhuoneiden valikoimaan. Huomenna mennään siis kiertelemää kaikkia mahdollisia keittiökauppoja ja viikonloppuna luultavasti ikeaan, jeeee ♥

Tänään myös irtisanottiin tää asunto eli muutetaan marraskuun lopussa. Kaikki tapahtuu niin äkkiä. Mä haluisin vaan koko ajan keräillä ja fiilistellä erilaisii vaihtoehtoja ja hakee inspiraatioo ihan kaikkialta, mut missä välissä? Ei mul oo ollu aikaa ees istuu koneella, eikä siks todellakaan aikaa myöskään tälle blogille. Pahoitteluni siitä. Ens kerralla tuun sitten remppakuvien merkeissä päivittelemään vähän sitä tilannetta. Halusin vaan vähän päivitellä mun tän hetkistä tilannetta kuinka kaikki on nyt niin rempallaan, ku vaan voi olla :D Mut en valita. Oon nimittäin vaan niin super onnellinen kaikesta. Koulussa menee hyvin, Samin kanssa menee loistavasti ja uusi kotikin valmistuu viimeistään jouluksi. Mitä mä tässä oikeen valitan? Pöhhh, hyvää yötä ♥


8 kommenttia:

  1. oot tosi nätti noissa kuvissa! ja älä huoli kyl kaikki vielä järjestyy ajan kanssa ja sitten oot niin happyhappy kun se koti on vihdoin valmis ja aivan TEIDÄN näköinen, ei kenenkään muun ;) ja käy se raksahomma ja aivotyö salistakin!!

    http://jenninvuodatus.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Niin järjestyyy. Mä oon aina ollu sitä mieltä, et asioilla on tapana järjestyä. Ja niimpä, en malttais millään odottaa niitä viimeistelyhommia, pintamaaleja ja sisustamista! <3 No mä ostin yks päivä kahvakuulan, ettei menis ihan löysäilyks :DD Tosin tossa vieressä se lojuu aikalailla käyttämättömänä, hups!

      Poista
  2. oih olisi niin ihanaa päästä itekkin remppaamaan kunnolla ja tekemään koti täysin semmoiseksi kuin itse haluaa :3
    en malta odottaa et nään teiän kodin ja millaisiin ratkasuihin ootte päätynyt <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niiiiii se on kyllä kivaa ja varmaan kaikkien haaveissa! <3 Kaikki aikanaan. Ja noista ratkaisuista, en malta mäkään odottaa. Meil on nimittäin molemmilla aika vahvat mielipiteet, jotka kivasti eroaa toisistaan ja niistä sitte yritetää päästä yhteisymmärrykseen :D Riidoilta ollaan toistaseks viel säilytty, mut eiköhän niitäkin viel kerkee tulla ;)

      Poista
  3. Ihania kuvia! :) Ja voimia remppaan, onneks sen kun saa alta pois niin pääsee just mieleiseen kotiin muuttaan ja ei tarvi ihan heti rempata! (Jos ei remppakärpänen pure heti uusiks:D )

    VastaaPoista
  4. Kiitti :) Niiiimpä! Veikkaan, ettei ihan heti tee mieli uudestaan remppailla :D

    VastaaPoista
  5. Ihana blogi sulla, jään seurailemaan! :) Ja onnea remontin kanssa :)

    http://nauretaantyperyydelle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Janna, kiva juttu tervetuloa! :) <3

      Poista