Sivut

torstai 31. lokakuuta 2013

Eka ostos uuteen kotiin

Lokakuun ensimmäinen päivä eli muutama päivä ennen uuden asunnon ostoa, ostin jo ensimmäisen huonekalun meille! Se oli rakkautta ensisilmäyksellä. Mä oon nimittäin aina, siis AINA, halunnu ihan oman jättituolin. Kuukaus sit sellanen oli kuin tilauksesta huippumegahyvässä tarjouksessa enkä mä voinu vastustaa kiusausta. Sami kyllä vastusti ja kovin. Me oltiin päätetty (lue: Sami oli päättänyt molempien puolesta), ettei osteta mitään irtaimistoa ennen ku ollaan laskettu, kilpaulutettu, mietitty ja maksettu/tilattu kaikki eniten tärkeä eli keittiö, kylppäri ja makkarin liukuovet. Puhumattakaan siis maaleista ja tapeteista. Tai siitä, et koko remppa pitää ensiks tehdä! 



Mut sit tuli tää mun on ihan pakko saada se- mielentila. Ja koska mun oli ihan pakko saada se, ni mähän sit ostin sen. Ihan ikiomilla rahoilla omasta kukkarostani. Samana iltana käytiin jo varaamassa sellanen ja voin kuule kertoo, et kyllä se Samikin siitä sit lämpeni, h-i-t-a-a-s-t-i tosin. Kato eihän se sitä voinu mulle kuitenkaa näyttää heti. Ei mun päähänpistot vaan voi olla hyvä idea. Ostaa nyt nojatuoli, vaikkei vielä oo koko asuntoakaan. Kato ku kyllä niitä tarjouksia aina tulee ja menee. Tiedättehän? Miehet.
Pöh. Mä sain mun ihanan tuolin ja en malta millään odottaa, et pääsisin sisustamaan ja ostamaan LISÄÄ huonekaluja. Tosin tässäkin ollaan yhdessä päätetty, et kaikki vanhat kalusteet kelpaa ja uusia ostellaan sit ajan kanssa. Toisaalta ihan järkevää ja pakkohan se on tehdä niin, jos budjetti ei anna myöden, mut enköhän mä jotain taas keksi. Uuden keittiönpöydän ostan ainaki. Hahaha ;)

♥  Mun tuleva pesä. Mitäs pidätte? ♥ 

Kuva: Ikean sivuilta

8 kommenttia:

  1. Pitää varmaa itekki rakentaa tollanen pesä :D Oon ominu meijä divaani osauuden pesääni varten, joten jonkun linnakkeen vois varmaa itekki väsätä ku toi on nii söpö :3

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Nimenomaan just sellanen! ;D Mä niin aion lötköttää pötköttää siinä aina ku oon koneella, katon telkkarii, teen läksyjä tai ihan mitä vaan <3

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Niinhän toi ois. Katotaan millanen meille sitten tulee :)

      Poista