Sivut

lauantai 7. syyskuuta 2013

Viikon pikakuulumiset

Moi. Mä oon ihan hengissä, vaikka täällä blogin puolella ei ookkaan tapahtunut mitään koko viikkona. Tiukasti ollaan pysytty herkkulakossa, vaik aika monta kiusausta on tullutkin. Inhottavaa olla "koukussa sokeriin"....taas. Kelasin, et jos kuukaudeks pistäisin ehdottoman no no:n leivoksille, suklaalle, karkeille ja roskaruoalle, ni sit sen jälkeen ois taas helpompi jatkaa sitä kohtuullista linjaa. Mun ja Samin karkkipäivät alko venyy jo koko viikonlopun pitusiks ja arkenakin huomasin joka päivä napostelevani jotain..se alko menee jo siihen, ettei mul ees ollu mikään järjetön makeanhimo- kunhan vaan herkuttelin ja nautiskelin :D

Samin siskon ja sen avopuolison melkein uusi koiravauva Hilda. Ihana pieni ♥


Sovittiin sit yhessä (minä sovin), et molemmat on nyt herkuttelematta kuukauden ja jos toinen luovuttaa, se myös hävii ja on velkaa toiselle jotain. Me ei koskaan sovittu mitä se jotain on ja veikkaanki et Sami sortuu tänään. Oon ihan satavarma siitä! Me nimittäin lähtetään mökille ja sen täti leipoo sinne aina jotain hyvää... Ei sillä- kyl muakin vähän jänskättää, miten mä selviin siitä, ihan totta.
(mä kyl kiukuttelin ja sanoin jääväni kotiin, mut ehkä Sami viel huolii mut mukaansa. Oon mä oikeesti ollu koko ajan lähössä, mut halusin vaan osottaa mieltäni, ku me ei olla pitkään aikaan riidelty. Oikeen teki mieli suututtaa toinen hahaha) 
Muuten koko tää viikko on menny täysin koulussa ja duunissa. Alkuviikosta olin myös kuumeessa ja opiskelu + työnteko yhdistelmä siinä tilassa oli kieltämättä aika puuduttavaa. Mä oon ollu niiiiiin väsynyt joka päivä. Ihan kuoleman poikki. Viel kaks rankkaa viikkoa edessä, jonka jälkee työvuoroja aletaan vihdoinkin vähentämään ja mun elämä helpottuu tulee takaisin! Nyt mä nautin mun harvoista ja ansaituista vapaapäivistä kotona ja mökillä. Mä saunon, nukun, nukun, syön, lepään, teen ihan pikkasen EHKÄ koulutehtäviä, syön, nukun ja lepään ♥

Ps. Tulossa kuvapläjäys kesästä 2013 ja pientä ulkoasun muutosta...ihan heti kun ehdin viettämään koneella enemmän kuin puoli tuntia ;)

6 kommenttia:

  1. hahah oon niin samanlainen tommosissa riitatilanteissa :D "en lähe" vaikka oikeesti oonkin lähössä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa!! No välillä kuuluu kiukutella ;) mut sit me lähettii salille ja sen jälkeen kotona naurettiin koko jutulle. Sellasta se on.

      Poista
    2. Täällä on kanns yks tollanen :D usein meil on vastaus "no älä sit lähe" haha ja mä sorrun ja lähen kiltisti mukaan :D

      Poista