Sivut

torstai 12. syyskuuta 2013

ME MUUTETAAN!

....arvasitte varmaan otsikosta? :D Me siis saatiin se laina ja kaikenlisäks JUST SE asunto mikä niin kovasti haluttiin! Ihan vielä koko prosessi ei oo kuitenkaan ohi, koska ei tiedetä milloin tää muuton ajankohta on. Meijän on ihan pakko asuu täs nykyses kämpässä viel jonkun aikaa, koska uudessa asunnossa meitä sit odottaaki kohtalaisen iso remontti...tapetointia, maalaamista ja paljon purkamista, hiomista ja kittaamista. Siit tulee tosi rankkaa, mä tiedän sen. Mut siit tulee myös niin mahdottoman ihanaa, etten kestä ♥ Oon niin innoissani suunnittelemassa tapetteja, maaleja, keittiötä, kylppäriä, tekstiilejä, huonekaluja ja ja ja ihan kaikkea! Budjetti on kuitenkin rajallinen ja sen puitteissa mennään, mut mikään ei silti estä haaveilemasta, vai mitä?! Kokosin tänään nopeesti muutaman kollaasin mun silmää miellyttävästä sisustuksesta sisustusblogin sivuilta:


Ah, en malttais millään olla poissa kaikenmaailman sisustus sivuilta ja haluisin jatkuvasti juosta joka kaupassa hypistelemässä ja ihastelemassa kaikkee ihanaa! Parastahan täs on just se, et pääsen oikeestikin toteuttamaan mun haaveita muutenkin kuin ajatuksen tasolla   Näytin Samillekin näit mun inspiraariokuvii, johon se sit tokas: "Muista - me muutetaan sinne molemmat ja sun pitää kuunella myös mun mielipiteitä." Hahaha, totta. Mun tyyli on selkeesti pehmeempi, romanttisempi ja vanhanaikaisempi, ku taas Samin mieleen on enemmän sellanen pelkistetty, yksinkertasempi ja tyylikäs...Mut sit vaan yhdistetään meijän  molempien toiveet (enemmän mun, khihihii) ja niiden mukaan toteutetaan meille just meidän näkönen koti. Oon taivaissaaaaaaa!

Blogin puolellakin alkaa nyt sitten näkyä paljon koti-aiheisia juttuja, inspiraatiokuvia, remontin etenemistä, uusia hankintoja ja mahdollisesti myös jotain vinkkejäkin. Iloa, surua, stressiä, onnellisuutta ja kaikkea siltä väliltä. Mun elämä nimittäin pyörii nyt hetken jos toisen tän prosessin parissa, sen koulun ja työn lisäksi. Onks teist kiva lukee tälläsia postauksia? Mä ihan mielelläni kyllä höpisen niistä :)


ME SAADAAN IHAN OIKEASTI IHAN OMA KOTI. IKIOMA PIENI JA KAUNIS KOTI  ♥

Uskomatonta! I'm sooooooo happy and excited now!


8 kommenttia:

  1. Oih ! Aivan ihanaa onnea! Tosi upeeta, oon aivan kateellinen. Ois ihanaa itekin päästä oikein kunnolla remontoimaan ja SISUSTAMAAN! ja voi miten ihania etenkinntuon viimeisen kollaasin kuvat <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiiitos! Mäkään en meinaa pysyä housuissani, ihan käsittämättömän kivaa <3

      Poista
  2. oi onnea!! :) ihana juttu!

    jenninvuodatus.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. ihanaaa! onnea nyt hurjasti :) hehe ite jännäilen tääl nyt ja odottelen sun postauksia remontoinnista, sisustamisesta yms :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Hei kivaaa, kun tykkäät :)

      Poista
  4. Onnea uudesta OMASTA kodista :)
    Valkoinen on aina toimiva mun mielestä tapeteissa.
    Voi sitten sisustaa pienillä väriläiskillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ^^. Valkoinen on aina toimiva, samaa mieltä!

      Poista