torstai 19. syyskuuta 2013

Lahdessa

Moikka lukijat rakkaat ♥ Meil alko koulussa maanantaina taas etäviikot ja mä suuntasin sit samantien junalla Lahteen moikkaa mun paria ystävää. Tulin vast tänää himaan, joten sain viettää ihanat kolme yötä maailmalla. Otin koulutehtäviä messiin, joita tein sit ku Riikka istu koulussa...tosin hyvin vähän niitä loppupeleissä sain aikaseks. Nukutti niin kovin ja ei millään huvittanut! Nyt ku oon taas kotona, voin paneutuu paremmin siihen opiskeluun. 


Riikan takapihal oli kiva metsä, mis käytii ottaa pari kuvaa yks päivä, et saisin tänne blogiinki jotain uutta matskuu. Ei meijän otoksista kovin onnistuneita kuitenkaan tullu, koska mä vaan jostain syystä oon niin superhuono kameran edessä....hahaha! Se on mulle niin luonnotonta ja vaikeeta. Mä oon nimittäin yleensä aina ollu se, joka on siel kameran takana eikä edessä. Mut tuleepa näist edes jotain mun vaatetuksesta esille :) Mun alkuviikko meni siis lepäillessä, kattoessa leffoja, syöden hyvin, vähän shoppailen (niistä lisää myöhemmin) ja muuten vaa hengaillessa. Me kierreltiin muutamii kirppiksii, käytii keilaamassa ja Amarillos syömässä. Oli kyl tosi kivaa. Näin myös mun toista ystävää Sannaa, taas pitkästä aikaa. Voi kun teitä hassuja tulee aina niin kova ikävä...miksi kaikki asuu niin kaukana? :( ♥ Onneks on kuitenkin Vr ja se opiskelijakortti!

Nyt paluu arkeen on alkanut ja loppuviikko meneeki duunissa ja miljoonan hoidettavan asian parissa. Kivoja asioita kuitenkin!! Ihanaa alkavaa viikonloppua kaikille :)

Ps. OON JOPA OPPINU VÄHÄN KÄYTTÄMÄÄN SITÄ INSTAGRAMIA. UU! 

14 kommenttia:

  1. On se hyvä välillä vähän rentoutuakin kavereiden seurassa :) oot super söpö noissa kuvissa!

    http://jenninvuodatus.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Niin kiva toi huivi 8) mulla itselläni ihan sama juttu, viihdyn paremmin sen kameran takana kuin edessä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti. Joo se on ihanan pehmee ja lämmin <3 No joo mä en tajuu miten se muka on niin vaikeeta! :D

      Poista
  3. oot niin älyttömän kaunis <3
    hmm itteänikin harmittaa kun tuntuu että ne kaikki parhaimmat kaverit asuu 100km päässä musta ja niitä pääsee näkemään vaan joka toinen viikonloppu :/ ehkä sitä joskus itekkin muutan Poriin :D
    ihanaa viikonloppua sullekki! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse olet <3 No niimpä, mä en ees pääse näkemään niitä joka toinen viikonloppu, koska mul on vaan joka kolmas vapaa :D Ja sen lisäks ne kaikki mun parhaat ystävät asuu eri kaupungeissa. Ei yhen viikonlopun aikana kerkee millään Mikkeliin, Lahteen, Helsinkiin, Loviisaan, Porvooseen ja Vantaalle :( Onneks skype on keksitty!

      Ehkä sä sitten muutat ;) Olis niin ihanaa, ku kaikki olis yhessä koossa!

      Poista
  4. Kääks mikä ihanuus kivaan asuun verhoutuneena! Ja tuo tukka, apua! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah höpsö! Ihan normaalit vaatteet ja lättänät laittamattomat hiukset :D mutta kiitos!<3

      Poista
  5. Mitä juttuja te nyt koulussa opiskelette? :) milloin sulla on eka harjoittelu? Ootko miettiny,missä paikassa haluisit olla duunissa ku valmistut? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me opiskellaan eri-ihmisen kasvua ja kehitystä. Ollaan aika pitkälti lapsissa ja just siinä lapsuudessa. Harjottelu alkaa jo ens kuun puolessa välissä, jeee! Ja joo oon mä miettiny tota suuntautumistakin. Eniten täl hetkel kiinnostaa just noi lapset ja nuoret ja tokana tulee mielenterveys ja päihdetyö. Mua kiinnostais olla töissä jossain lastenkodissa/vastaanottokodissa/päiväkodissa. Mä haluaisin auttaa huonoissa oloissa olevia lapsia ja perheitä, mut lähihoitajan ammatilla ei niiin helposti saa vakkariks mitään "rankempaa" duunipaikkaa eli just jotain vastaanottokotia. Mut katotaan nyt. Pelkkä päikkiskin olis ihana <3

      Poista