Sivut

keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Kuulumisia

Mulla oli eilen synttärit. Täytin 21 vuotta. Hurjaa. Mä olin myös tasan kolme viikkoa syömättä MITÄÄN herkkuja, koskien siis kaikki suolaset ja makeet systeemit. Kolme viikkoa aina sinne eiliseen asti. Sami nimittäin osti mulle synttäreiden kunniaks ben&jerry'siä ♥ Ja voin kyllä ihan rehellisesti kertoo, et se maistu taivaalliselta! Se maistu oikeesti paremmalta ku ikinä, hahah. Oikeesti meijän piti lopettaa lakkoilu vast tulevana lauantaina, ku järkkään synttäri kahvitukset silloin, mut mut...Sami välttämättä halus ostaa mulle sitä jätskiä jo eilen, enkä mä nyt haloo aikonu kieltäytyäkään sellasesta tarjouksesta mun oikeena synttäripäivänä ;) Meijän lakkoilu siis perustu siihen, et saadaan se jokapäiväinen sokerikoukku pois. Vierotettiin siis itsemme irti sokerista. Eka viikko oli kamala, toka viikko meni kipeenä eli helposti ja kolmantenakaan ei ollu enää "pakollista tarvetta" saada mitään herkkuja. Tavotteet suoritettu. Sain muuten töissä yheltä asiakkaalta ruusun. Pikkasen hämmentävää, mut aika ihana yllätys. Sit kotiin päästyäni ja ylpeenä sitä ruusua Samille esitellessäni, se virnuili ja antoki mulle tosi ihanan kukkakimpun! Huom. mulle se oli iso juttu, nimittäin tää kukkayllätys oli vast toinen 3,5 vuoden seurustelun aikana. Ihana Sami. Sit se viel sano valinneensa sellaset kukat, mitkä kestää hyvännäkösinä kauan eikä se ollu suostunu kukkakauppiaan esittelemiin halvempiin versioihin. Hölmöläinen ♥


Muuten päivät on menny aika pitkälle duunissa, koulujuttujen parissa ja kavereita nähden. Ulkonaki on jo ihan syksy. Tänää tuli räntääkin. Pikkasen mä säikähdin, ku vesi muuttuki pieniksi valkoisiksi pirasoiksi. Apua, ei vielä lunta kiitos. Vaikka kelatkaa, ettei jouluaattoonkaan oo ku kolme kuukautta. Siivosin myös sen mun vaatekaapin, niinku viimeks jo uhosin. Se oli niin kamalan sotkunen. Ollu jo kokonaisen ikuisuuden.


Voisin vaan höpötellä ja höpötellä, nyt ku viimein tähän koneelle kerkeen istahtamaan ja tänne blogiin asti kirjottelemaan. MUTTA huomenna on aikanen herätys päiväkotiin, jossa vierailen yhen koulutehtävän merkeissä ja haluun olla myös energinen ja pirtee. Sit käyn ostamas kaupasta miljoona eri juttuu (leipomisaineita lauantaille), jonka jälkeen kipitän illaks duuniin. Vitsit miten kivaa, eikä enää kolmee viikkookaan, ku meil alkaa harjottelu päiväkodissa. En malttais millään odottaa! Pääsin viel pienten puolellekin, mahtavuutta. Mut nyt painun pehkuihin, Sami tuhiseeki jo tos vieressä ja palailen sit ens kerralla muiden höpinöiden merkeissä :) Asiaa olis vaikka kuinka esimerkiks näistä asuntojutuista ja noh.. ihan kaikesta muustakin hihi!

Hyvää yötä pupuset ja kivan kirpsakoita syyspäiviä jokaiselle ♥


8 kommenttia:

  1. hyvää synttäriä! <3 Ihania kukkia oot saanut, mullekki vois joku ostaa jonkun kimpun.. nääh toive ajattelua :D hehe

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Joo kimppu on kyl tosi ihana! Nooo en mäkää kovin montaa kimppua oo saanu, jos yhtään helpottaa ;)

      Poista
  2. Paljon onnea! <3 :) Voi benkkujenkku, nam!

    VastaaPoista
  3. Oi huikeat synttäri onnittelut, tervetuloa kahdenkympin paremmalle puolelle (; ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) <3 tähän ikään ne kaikki naiset sitten jääkin :D

      Poista