perjantai 20. syyskuuta 2013

Kolme pikkuista ostosta


Oon tehny nyt lähiaikoina muutamia syksyisiä hankintoja; pipoja, kaulahuiveja, neuleita ja legginsejä...mut ihan pikkuisen vain. Mä kun en oikeestaan nyt tarvitse mitään, mut haluun kuitenki kaiken. Muillakin sama ongelma? Lahdesta tarttu mukaan kaks carhartin pipoo, toinen mulle ja toinen Samille. Ja sit tollanen basic collage paita. Mikään shoppailu reissu se ei ollu, mut kivoja löytöjä silti tein. Kaikki oli nimittäin alennuksessa. Mun tän viikonlopun suunnitelmiin kuuluu räjähtäneen vaatekaapin siivousta. Kesävaatteet kellariin, turhat kirppikselle ja syysvaatteet kellarista sinne kaappeihin ♥ Sen jälkeen osaan arvioida taas paljo paremmin, et tarviikohan sittenkin käydä pikku ostoksilla? ;)

9 kommenttia:

  1. mä oon kyllä kans semmonen et aina kun menee jonnekki keskustaan pyörimään nii tarttuu jotain pientä mukaan :D Ihana toi kuva susta, tommonen raikas ja nätti :)!

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Okei, käynkin kurkkimassa heti kun kerkeen! :)

      Poista
  3. Mun on pakko opetella käyttämään pipoja ku noikin on noin söpöjä :3

    VastaaPoista
  4. Oi, kivoja ostoksia! Mistä toi college on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Se on vilasta, alennuksessa oisko ollu 12,95e?

      Poista
    2. oho, täytyypä ehkä käydä kattomassa! :)

      Poista