Sivut

sunnuntai 25. elokuuta 2013

Viikonlopun meiningit

Moikka ja kivaa sunnuntai-iltaa! Mun viikonloppu meni aikalailla duunissa, reippaillessa, herkutellessa ja vähän viihteelläkin. Perjantaina iltavuoron jälkeen koomailtiin Samin kaa himassa, tehtiin pien iltalenkki täyskuun valaisemana ja jutskailtiin siel lenkillä näist asunto asioista aika pitkäkin tovi. Me ollaan NIIN INNOISSAAN tästä!! Kunhan kaikki nyt menis vaan hyvin ja meijän tarjous olis se kaikista parhain tarjous ♥ 

Ja vielä kerran mun uudet niket pääsee tänne blogiin hahaha. En tarkotuksella ajatellu joka postaukseen niitä tyrkyttää, mut puhelimesta ei ihan hirveesti muitakaan kuvia löytyny. Taustalla näkyy myös toi sohvalle raahattu peitto eli mun joka aamuinen pesä hihih. Koomailen aina aamusin teekupin ja telkkarin ääressä, enneku kykenen yhtään mihinkään.

Lauantaina suljin töissä vähän aiemmin, koska meil oli henkilökunnan virkistysillan vuoks varattu saipa pelistä aitio ilmasine ruokine ja juomineen. Siel oli siis mun työkavereita ja niiden poikaystäviä. Voi vitsit, kuin kivaa oli! Me tultiin Samin kaa autolla sinne, mut sit ku nähtiin ne ilmaset juomingit ja se kuinka paljon niitä oli, jäi auto kiltisti hallin pihaan hahahah. 



Eilinen ei onneks venyny ihan sinne aamun pikkutunneille asti, nimittäin mul oli tänään työvuoro ja tunnollisena työntekijänä halusin olla myös siin kunnossa, etten karkottais mun asiakkaita. Jonkunmoisessa hiprakassa mä silti lauantaina olin ja nautin kyllä illasta ihan äärettömästi! Kiitos Maria sulle, tiedän et luet tätä ;) ♥ Ainiin ja auto edelleen odotteli kiltisti siellä hallin pihalla tänään, ku piti töihin lähtee, hitsit.



Tänää duunin jälkeen, eli tos muutama tunti sit, kävin mun yhen kaverinkaa satamassa teellä ja löysinki sielt uuden ihanan rakkausmaun! Kofeiiniton appelsiini tee, nami jamiii ♥ Auringon laskiessa mä kuitenki jäädyin ihan totaalisesti, eikä mun kaulahuivi viritelmät olallakaan auttanu asiaa. Kyllä se vaan niin on, et syksy tekee tuloaan.



Ihan kivaa, mä kyllä pidän syksystä- ja siitä kaikesta mitä se pitää sisällään. Tässä mä nytki istun ihana lämmin onepiece päällä. Koht voi kaivaa sitäpaitsi jo villasukatkin esiin ja sytyttää kynttilöitä. Kello alkaaki olla jo nukkumaanmeno aika, joten mä sammutan tän tietokoneen, syön vähän iltapalaa ja lyöttäydyn Samin kainaloon.

♥ HYVÄÄ YÖTÄ ♥

14 kommenttia:

  1. Kiitos itelles, oli huippua! <3 :)
    T: Maria

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos :) Vähän väriä pitkästä aikaan!

      Poista
  3. Ikävä ihanainen<3

    t.K

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minullakin sinua <3 Tule jo!

      Poista
    2. Yritän kovasti! Nyt on vaa
      viikonloput aika suunniteltuja
      muutamaks viikoks:c

      Poista
    3. Niiiin sama täällä :/ mut kyllä me pian nähdään! Mul on hei synttäritkin tulossa ;)

      Poista
    4. Niii! Ootko miettiny et meinaatko juhlia itseäsi jotenki?;)

      Poista
    5. Mä vaik soittelen sulle joku päivä :) Olis mulla yks pieni ajatus. Mut se on ajatuksen tasolla vielä.

      Poista
  4. Oot kyl nii positiivinen ihminen! :)
    nnanas.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yks päivä olin kyllä niin negatiivinen, kun ihminen voi vaan olla ja se oli jotain ihan kamalaa, voin kertoo :D Mielummin oon iloinen!

      Poista
  5. pidän peukut pystyssä et saatte sen asunnon :)! Ite tykkään kans syksystä kun päivisin paistaa aurinko mutta iltaisin on kuitenkin viileetä ja pimeää niin voi polttaa kynttilöitä, ihanan tunnelmallista :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Niiin ja syksyllä voi pukeutuu kivasti! Ah, mä rakastan kynttilöitä <3

      Poista