keskiviikko 28. elokuuta 2013

Paksu ja lämmin kaulahuivi

Heipparallaa! Etäviikkojen päivät alkaa käymään vähiin ja tehtävätkin valmistumaan, luojan kiitos. Seitsemännestätoista tehtävästä mulla on jäljellä enää kolme, joista vain yhen pitää olla ylihuomenna valmis. VOITTO. Päätin eilen kuitenkin ottaa jo varaslähdön ja palkita itseni tästä kovasta aherruksesta shoppailemalla jotain kivaa ♥ En kuitenkaa uskaltanu mainita Samille asiasta, koska ollaan kovasti puhuttu nyt meijän rahankäytöstä ja siitä mikä on järkevää ja mikä ei, hahah.

No jokatapauksessa mä löysin i-h-a-n-a-n kaulahuivin cubuksesta! Se oli pehmee, paksu, kivantuntunen ja odotti siellä kiltisti just mua. Ja koska en osannu päättää kahdesta värivaihtoehdosta, kotiutin molemmat; luonnonvalkoisen sekä viininpunaisen ♥


Toi huivi on ihan oikeesti todella pehmee ja miellyttävän tuntunen päällä. Suosittelen lämpimästi kaikille täydellisen huivin metsästäjille ;) Se myyjä tokas viel siin kassalla, et noita tuli niille iiiiso kuorma, mut melkein kaikki meni ihan muutamas päivässä. Noit luonnonvalkosii oli siis enää vaan kaks ja viininpunasii yks, ku mä menin sinne. Siks mun oli pakko saada ne molemmat! Mun paksujen kaulahuivien valikoimaan kuuluu ennestään jo musta-, harmaa- ja maastonvihree huivi eli nyt, kun sain viel nää kaks, niin oon aika happy happy!

Mitäs tykkäätte? ;)


8 kommenttia:

  1. oi hienot! lämpimältä näyttääkin :)

    jenninvuodatus.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ja hyvä, että se välitty kuvien avulla myös sinne teillekin :)

      Poista
  2. ihana! mitä muita värejä oli? (-: tosin aika karun hintane cubuksen huiviks :o
    Gina ja Cubus on viime aikoina nostanu törkeesti hintoja! :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitti! Musta, tummansininen, beigentapainen ja ööö en muista oliko muita :) Niinhän kaikki kallistuu koko ajan :/

      Poista
  3. nii ja toi! myyjät sanoo aina noin :D aina niille on tullu jätti erä mut kaikki menee heti aina! :D hoho!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahah :D No siis mä veikkaan, et sen pari päivää tarkotti esim. viikkoa. Koska ei noita viikko sit vielä ollu ku siellä kävin :) Ja tosiaan ei niitä montaa ollu enää ja kyl nyt yhessä kuormassa tulee enemmän kuin kaks jokaista väriä! Ensimmäistä kertaa uskoin oikeesti mitä myyjä sanoi!

      Poista