Sivut

torstai 22. elokuuta 2013

Muutama uusi treenivaate ja kuulumisia kiireen keskeltä!

Mun viime päivät on täyttyny pelkistä tekstinkäsittelyohjelmista, esseistä, raporteista, asiakirjoista ja kaiken maailman aivotyötä vaativista koulutehtävistä...eiks kuulostakki ihanalta? Mä oon ainaki ihan loppu :D Meil on nyt siis etäviikot eli opiskellaan itsenäisesti kaks viikkoo ja voi hitsit, ku aamulla nukuttais pitkään ja sohvalla työskennellessä meinaa eksyä koko ajan ihan väärille sivuille. Me siis palautetaan kaikki koulutehtävät sähkösesti, eli napu napu vaan. Sit muutama klikkaus ja yhtä äkkii löydän itteni nettishoppailemasta, facebookista tai täältä bloggerista. TSOT TSOT!

Olin ajatellu pitäväni tän elokuun aika tiukkaa linjaa shoppailun SEKÄ herkuttelun suhteen, mut kummatkin sit jäi sinne ajatuksen tasolle, koska itsekuri on jossain hyvin kaukana! O-hoi? Mä oon nimittäin shoppaillu täs lähipäivinä ihan kiitettävästi kaikkea uutta ja ihanaa, mut esittelen teille vaan nyt nää treenivaatteet :)





MITÄS TYKKÄÄTTE?

Jos nyt vaikka uusien jumppavermeiden innoittamana mäki saisin taas rytmeistä kiinni enkä napsis niitä herkkuja aina ku mieli vähänkin tekee. Hups. Voin kyllä ihan nöyrästi myöntää, et lipsumisia herkuttelussa ja treenien osalta on siis tullu. Ruokailut on sentään onneks pysyny kondiksessa ja ruokailuvälitkin säännöllisinä. Liikunta on tippunu pariin kertaan viikossa ja herkuttelut puolestaan noussu sinne pariin kertaan viikkoon. Inhottavaa, mutta totta. Mun rytmit on nimittäin tän koulun myötä muuttunu todella radikaalisti, eikä aikaa oo enää oikeestaan mihinkään. Koulusta duuniin ja duunista nukkumaan. Sellasia reippaasti yli 12h:n päiviä, niin totuttelu on vähän hitaamman puoleista, ehehehh. Tulin kyl täl viikol siihen tulokseen, et mun on pakko ihan oikeesti vähentää mun työvuoroja, et saan mun elämän takasin enkä jää koulusta heti täs alkumetreillä ihan jälkeen. Nyt on kyllä vähän liian rankkaa mun pienelle päälleni.

Terkuin tän viikon ainoaa vapaapäivää, joka sekin meni ryhmätehtäviä tehdessä, viettävä kiireinen opiskelija ja tyttöystävä, joka ei nää sen poikaystävää enää ikinä hahah :D

PS. KIVAA, KUN ON TULLUT UUSIA LUKIJOITA, HIHIII ♥

8 kommenttia:

  1. saas nähdä käykö mulle samanlailla kun sulle ton ajan kanssa! koulu alkaa yli viikolla ja töitäkin oon hakenut, jos natsaa niin aika jää kortille. ja ainiin, poikaystävä jää erikaupunkiin, joten eipä mekään nähdä kun viikonloppusin korkeintaa yyh. tsemppii sulle anyways :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi hitsit! No toivotaan parasta ja pelätään pahinta :DD

      Poista
  2. Tosi herkullisen värinen toi toppi ! :) tuo piristystä edessä olevaan synkkään syksyyn !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! :) Mun synkkä syksy on jo alkanu hhahaha :D

      Poista
  3. ihanat noi Niken housut!! mäki haluun motivaation takas ja herkkulakon, mut ei nyt jotenki yhtään innosta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Ne näky paremmin ehkä tos edellises postaukses. NO AIJJAAA, mul tekee joka päivä mieli jotain eikä lakkoilut innosta tippaakaan :D Kiva mennä duuninki myymään pullaa ja iltavuorolaisena heittää ylimääräset mäkeen...ku ei viittis joka päivä roudaa himaan pullaa x(

      Poista
  4. ihanat noi niken treeni housut! :3 hh toivottavasti saat tyt ja koulu jutut jäjestykseen niin että jaksat paremmin :) itelläki on kyl nyt tullu herkuteltuu pikkasen liian usein :D nooh ehkä tääki asia on korjattavissa :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) No lokakuussa alkaa ilmeisesti vähän helpottaa, tai niin ainaki oli puhetta. Jep, ei se maailmaa kaada. Kaikki on aaaaina korjattavissa ;)

      Poista