sunnuntai 4. elokuuta 2013

Laiska ihminen ja pelottava arki

Mä oon viime aikoina ollu laiska blogin-, siivoomisen-, kuvailemisen-, ruoanlaiton- ja vieläpä salilla käymisen suhteen. Ja jos en oo tehny mitään noista kunnolla moneen päivään, niin miten mä voin väittää olevani muka jotenki kiireinen? Ei mulla oo mitään tekosyitä siihen :D Oon yksinkertasesti ollu vaan laiska kaiken 'ylimääräisen' suhteen. Kaikki energia on menny kouluun ja duuniin. Nimittäin mul on ollu täl viikolla vaan yks ainut vapaapäivä...nimenomaan töistä. Mut yhtään kokonaista vapaapäivää molemmista ei oo ollut. Joten toisaalta oonhan mä ollu ihan reipaskin, ku oon koko ajan huidellu jossain? :)

Niin ja sen lisäks, et oon ollu saamaton ihminen, oon herkutellu aika paljon. Siis tosi paljon. Onneks koht on kuitenki syksy ja kaikki alkaa taas paremmin rullaamaan. Kesät nyt on vähän tällästä huoletonta aikaa kaiken suhteen; ei aikatauluja, ei stressiä eikä mitään liian ankaraa meininkiä. Mul on ollu itseasiassa aika paljonki aikaa ja rahaa tehä kaikennäköstä täs kesän aikana, mut eipä ole enää ;)



Nyt mun pitää alkaa aikatauluttamaan tarkasti KAIKKI tekemiset ja syömiset. Jos koulu alkaa aamulla klo 8, loppuu klo 16 ja työt alkaa 16:45 ja loppuu klo 21:15, niin laske siitä sitten montako tuntia mulle jää sitä omaa aikaa? Aivan oiken, ei yhtään. Tietysti jonain päivinä on vapaata duunista, mut sit on niitä läksyjä. Entä sit se salilla käyminen? Mun on pakko iskee se sinne aamulle ennen koulua. ELI. Jos lähen himasta liikenteeseen klo. 6.30 ja oon kotona 21.30, se tekee yhteensä 15h maailmalla. MILLASET EVÄÄT MÄ TARVIIN HERRJANJUMALA?! Ja kouluruoka maksaa meille 5e, eli eväillä täytyy pötkiä eteenpäin oikeestaan joka paikassa. Tietystikkään mä en siel salilla joka päivä käy, mut koulu+duuni on jo aika rankka yhdistelmä, jos sitä tekee enemmän ku kolme kertaa viikossa.



MISSÄ SIIS MUN ELÄMÄ?

Mua ehkä ihan vähän kauhistuttaa ajatuski koko systeemistä, mut ei auta itku markkinoilla. Eteenpäin on mentävä ja itsehän mä oon valintani tehny. Voin myös melkein arvata, et jatkossa toi siivoominen, ruoanlaitto, kuvaileminen ja myös tää bloggailu tulee jäämään vähemmälle huomiolle yksinkertasesti ajanpuutteen vuoks. En tahallani haluais olla laiskempi näis asioissa, mut mut...ymmärrätte varmaan? 

POSITIIVISET AJATUKSET KUITENKIN TSEMPPAA ETEENPÄIN:


♥ Mä saan ammatin, jonka oon aina halunnut ♥
♥ Mulla on duuni, jolla pystyn elättämään itseni ♥
♥ Mun poikaystävä saa viettää paljon aikaa kavereiden kanssa ♥
♥ En pääse lihomaan, koska aikaa sluibailulle, telkkarin töllöttämiselle ja jääkaapilla ravaamiselle ei ole :DD ♥
♥ Sami pitää myös meijän kämpän pystyssä, pesee pyykit ja siivoo kotona jos mä ehdi ♥
♥ Parisuhde säilyy hyvänä, koska toisen naamaan ei ehdi kyllästyä ♥
♥ Saan uusia kavereita ♥


TIUKKA KAKSVUOTINEN SIIS EDESSÄPÄIN,  MUTTA EN SILTI AIO HYLÄTÄ TÄTÄ BLOGIA. ÄLKÄÄHÄN SIIS TEKÄÄN HYLÄTKÖ MUA? PYYDÄN HIUKAN YMMÄRRYSTÄ JA HYVÄKSYNTÄÄ. OLETTE IHANIA.


Ps. Mul  on viel yks JÄTTISUURI uutinen kerrottavana teille, mut jätän sen myöhemmälle hihihi ;)

16 kommenttia:

  1. Arki se vaan koittaa kaikilla:) sama homma täällä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii-i, mut kyllä se tästä kunhan päästään alkuun! :)

      Poista
  2. Voi sää oot ihana! Voit olla varma, että pysyn uskollisesti ruudun tällä puolella seuraamassa sua. <3 Hurrrjasti tsemppiä ja voimia yleiseen arkirumbaan, kyllä se siitä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla Emma <3 Kiitos paaaljon, jep, kyllä se tästä. Kaikki järjestyy aina :)

      Poista
  3. Kuulostaa tutulta! Täällä ilmoittautuu nimittäin yks työnarkomaani, joka ei osaa sanoa ei ylimääräisille duunivuoroille ja sit itkettää kun ei oo aikaa mihinkää.. eli siis ymmärrystä riittää ja tsemppii sulle! Positiivisten ajatusten listaan vois lisää et ainakin osaat varmasti nauttia vapaista hetkistä arjen keskellä kun niitä on. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, mut kiva kuitenki ku ymmärrät :) No niin voiskin lisätä! Saa nähä kuinka usein/harvoin mulla on sellasii vapaapäivii, ettei oo koulua eikä töitä ;)

      Poista
  4. Kyllä sä totut tohon rytmiin,tsemppii! Ja toikin kiire on ainoastaan väliaikaista,ei kestä ikuisuutta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan, kiitti! Kaikkeen tottuu ja kaikesta selviää ;) Muutos on kuitenki aina muutos, joka vähän jänskättää :D

      Poista
  5. täällä ainakin langoilla yksi postauksia odotteleva :) eikähhh vihaan tommosii "en kerro viä mut himojättisuuri megauutinen" :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla :) Joo paljastan sen piakkoin! :D Viel en pysty.

      Poista
  6. Haastoin sinut:-) haasteen löydät http://aninitta.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva, täytyyki käydä tsekkaamassa :))

      Poista
  7. Ei ny heti osunu silmään, mutta mitä opiskelet/teet työkses? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Opiskelen lähihoitajaks ja työskentelen pienessä huoltamo-kahvilassa :)

      Poista