Sivut

perjantai 9. elokuuta 2013

Kiirettä ja väsymystä



Vähän reilu viikko koulua takana ja koulun ohella työtä. Vai työtä koulun ohella? En osaa sanoa. Kotona oon käyny aina saman kaavan mukaan päikkäreillä, syömässä ja yöunilla. Ihan niinku ajattelinkin ja ihan niinku teille aiemmin mainitsinkin :) Tähän asti on menny ihan hyvin, koska koulutehtävät tehään vasta etäviikoilla viikon päästä. Koulupäivien jälkeen meen lähes poikkeuksetta aina duuniin, mikä on ihan ok, koska niitä läksyjä ei vielä oo. 


Mut kyllä tää muutos väsyttää. Pakko myöntää. Vapaapäivinä (töistä) eli tasan kahtena päivänä kahdeksasta oon käyny vaan salilla ja siivonnu. Mulla ei yksinkertasesti oo ollu ollenkaan ylimääräistä aikaa mihinkään ihmeelliseen. Ystävät hyvät, en mä tahallani oo teitä laiminlyönyt, ymmärtäkää ♥ Niin ja Sami. Meijän päivän keskustelu on lähinnä tällänen: 

Herätään:

"Huomenta kulta."
"Huomenta."

Lähetään liikenteeseen:

"Hyvää työpäivää !"
"Hyvää koulupäivää, heippa!"

Sami pääsee töistä ja mä koulusta. Nähään vilaukselta kotona. Lähen töihin ja Sami salille.

"Kivaa työpäivää kulta!"
"Kiitti kiitti"

Illalla kotona käydää pesulla ja syödään iltapala.

"Hyvää yötä Rakas"
"Öitä, pusuja"

Aika ihanaa, eikö? :DD No mut kyllä tää tästä...mikäänhän ei oo ikuista, ei edes mun opiskelu hahaha. Positiivisesti vois ajatella, et aina ku nähdään, meil on kivaa eikä riidellä. Ja kotityötkin jakaantuu tasasemmin. Enää mä en oo se joka siivoo ja kokkaa, vaan roolit on vaihtunu. On ihanaa tulla himaan, ku pyykit on pesty ja VALMISTA ruokaa jääkaapissa.





En vois olla onnellisempi.....enkä väsyneempi! Nukahdan ihan just tähän näppäimistölle, jollen nyt painu pehkuihin. Aamulla taas aikanen herätys töihin. En pidä en sitte yhtään näistä iltavuoro+aamuvuoro yhdistelmistä. Onneks sentään on pari vapaapäivää koulusta, saa hengähtää ;)

ÖITÄ ♥ 



2 kommenttia:

  1. Mulla ei itsellä oo poikaystävää, mutta mulla meni koko lukioaika just noin. Kaverit ihmetteli, miks mua ei näy. Nyt ne on sen ymmärtänyt, miten poikki aina olin, kun ovat itsekin vihdoin päässeet työelämään käsiksi. :D ja ei mikään oo ikuista! Pääsette silti toistenne viereen aina edes nukkumaan :) sekin jo varmasti helpottaa!! :) tsemppiä ja jaksamista sulle, kaikkeen kyllä taas tottuu.... :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kun joku ymmärtää<3! Ei tässä kyl tosiaan ihan mahottomasti jää sitä energiaa varastoon, mut näin mennään nyt ainaki vähän aikaa. Niin onneks päästään ja kyl me välillä keretään olla ihan kunnollaki toistemme seurassa, toi tekstissä mainittu keskustelu oli jokseenkin riisuttu versio oikeesta :D

      Poista