lauantai 31. elokuuta 2013

Joka päivä karkkipäivä

Tähän on nyt ihan totta tultu. Mä syön joka päivä jotain hyvää enkä ees tunne huonoo omatuntoo siitä! Kynnys kaikkeen epäterveelliseen on hyvin pieni tai lähes olematon ja myönnän ihan reippaasti nauttivani siitä. O-ou :D Mä vaan syön ja syön. Mistä ihmeestä tää johtuu? Toisaalta mä oon nyt ollu kaks viikkoa kotona ja istunu koneella monta tuntia päivässä tehden niitä kouluhommia, jos se vaikka olis joku yhdistävä tekijä tähän? Löydän itteni nimittäin monta kertaa päivässä sieltä jääkaapilta...koskaan sinne ei kuitenkaan oo mitään ilmestynyt, ei edes vaikka viiden minuutin välein käynkin asian tarkastamassa, hahah.


Mä oon myös nauttinu näiden etäviikkojen aikana siitä, ettei aamuisin tarvi ollenkaan laittautua. Hiukset nutturalle, collarit jalkaan ja siinä se. Oon laittanu itteni ihmisen näköseks aina vasta just ennen duunia. Aika ihanaa. Mut tuo ääretön herkuttelu.....se näkyy nyt myös vaa'assa, hups. Eli nyt ei oo kyllä mitään edistystä tapahtunut, tai oikeastaan onhan - väärään suuntaan vain! ;) 


Syyskuu olkoon tiukempi. Sit vois virallisesti sanoo kesälle heipat ja jatkaa siitä mihin ennen kesää jäin. Tän päivän pumppi vähän herättelikin mua jo tulevaan. Tais kyykyt mennä hyvin perille..Oon myös ehkä jopa vähän kaivannutkin niitä lihaskipuja ja palkkareita. Niistä on nimittäin ihan mukavasti aikaa. Mutta nyt eletään vielä elokuun viimeisiä päiviä, viimeisiä huolettoman herkullisia päiviä. Saan mun ihanan äidinikin huomenna yökylään (vihdoin) ja me todellakin leivotaan se mustikkapiirakka! Mutta nyt, kauniita unia ♥

....ehdin nukkua jopa ruhtinaalliset viisi tuntia ennen herätystä...puss!

17 kommenttia:

  1. Se on aina tollasta, ku stressaa paljon! mulla myös täällä ruotsissa ihan ihan jäätävä nälkä koko ajan=) ja maha näyttää hyvältä! mulla on kans sellanen masu, että heti jos syön huonosti niin se höttö menee kylkiin:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kai sitä sit ihan huomaamattakin voi stressata? Koska mä en oo ajatellu olevani stressaantunu, mut ehkä mä salaa oon jännittäny mun pikku pääss, et onnistuuks kaikki koulujutut. Ja sit on tää asuntokauppa juttukin tosiaan :) olet oikeassa! Joo mulla tarttuu kaikki aina kylkiin, reisiin ja pakaroihin. En nyt tiiä onks se kovin kiva juttu :D

      Poista
  2. Mulla on ihan sama juttu: en tunne huonoa omaatuntoa vaikka herkuttelisinkin vähän useammin kuin pitäisi (kauhia, tälläkin hetkellä mussutan onnellisesti banaanisuklaata). Treenailukin jäi varmaan rannalle ottamaan aurinkoa jo alku kesästä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha no tietäisitpä mitä kaikkee mä oon viikonloppuna syöny taas?! No mut hei, ei pidä ottaa aina liian vakavasti. Kaikki on aina kausittaista ;)

      Poista
  3. Välillä sitä hiukan lipsuu.. jokainen meistä! :) kuvasta päätellen hyvässä tikissä girl edelleen! <3

    jenninvuodatus.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä!! Kiitos, onneks ei nyt iiihan oo löysistyny siihen mitä vuoden alussa oli :D

      Poista
  4. Sinust on kyl pikkuhiljaa alkanu tulee kans sellane bloggaaja kuka ottaa vaan tollasii kroppakuvia horahtavasti. Et varmasti oo sellainen, mut inhottavaa lukee tekstejä, jotka on kiinnostavia, kun noi kuvat pilaa ihan täysin koko tekstin.

    Ja pilaat itsestäs sen mukavan kuvan minkä oon saanut vanhassa blogissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh. Voihan alastonmallikin olla tosi kiva ja mukava persoona, miten muka pari kroppakuvaa (jotka ei ees mun silmään ole horahtavia, ehkä olen sitten nähnyt horokuvia liikaa) voi muuttaa Jennasta saatua kuvaa ? :o

      Ihme ennakko käsityksiä ihmisillä, eikö testistä jo selviä kuinka ihkupihku Jenna on ? :)

      Poista
    2. Anonyymi: Hö, harmi jos oot tota mieltä :( Mä oon ottanu tilannekatsaus kuvia nimittäin vain ja ainoastaan lukijoiden toiveesta. Alussa mietin toooosi kauan ja hartaasti, et uskallanko ihan oikeesti laittaa mitään noloja mahakuvia tänne, mut ku niitä niin kovasti pyydettiin niin uskalsin. Jos ihan oikein muistan, niin oisko tää kolmas vai neljäs pintaa paljastava kuva? Mut horahtava....hmph, ei ainakaa tosiaan oo ollu tarkotus..kahdessa kuvassakin vaan seisoo tökötän ja kuvakulma on kaikkee muuta ku imarteleva :D Toivottavasti kuitenkaan sun käsitys musta ei nyt oo ihan vääristynyt :/ Ihan sama Jenna täällä edelleen kirjoittelee.

      Katarina: Kiitos ihan superihanasta kommentista! <3 Ja joo nii, ei mustakaan ne nyt ihan horahtavia oo..eihän mulla näy mikään muu kun maha. Eri asia, jos tissit ja pyllyki vilkkuis! Ja ei kyllä i-k-i-n-ä tuu vilkkumaan :D

      Poista
    3. Ei se ole siitä kiinni mitä pintaa näkyy vaan tavasta, jolla tuot sen esille. Poseeraustapasi ei ole mielestäni kovinkaan edustava.

      Eli kroppaa saat näyttää, mutta se tapa, jolla tuot sen esille on mielestäni jotenkin mauton.

      Poista
  5. Missä sä muuten käyt salilla?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä oot sä joku stalkkeri hahhah no ei :D Sykkeellä käyn.

      Poista
  6. Tiedän tunteen! On tullut kans lipsuttua ja liikunta maistuu puulta, mutta nyt kun heitetään hyvästit kesälle, niin tulee muutokset elämään takas, ne terveelliset! :)

    Ja vitsit mähän laihdun, vaikka tarttis mennä läpi harmaan kiven. Saapahan muuta ajateltavaa sen sijaan, että miettis koko ajan raskautumisjuttuja ja sitten perhekriisiasioita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kaikessa onnistuu, jos oikeen lujaa tahtoo! Tsemppiä sulle :) Toivottavasti nyt ei kuitenkaan mitään suurempia perhekriisejä oo ollut... :/

      Poista
  7. Ihania kuvia :) tääl mennää samal linjal

    VastaaPoista