Sivut

torstai 1. elokuuta 2013

Ensimmäinen koulupäivä ♥



MUN KOULU ALKOI TÄNÄÄN WIHII! 


Voi vitsit mä olin innoissani. Saatoin jopa siin sivus vähän jännittääkkin, mut ihan vähän vaan. Kyseessä on kuitenkin uus ala, uudet luokkakaverit ja uus sokkeloinen koulu. En tuntenu entuudestaan ketään, mut näin ensivaikutelman saaneena voisin todeta meijän luokan kuitenki aika kivaks ja toimivaks. Luulen jopa saaneeni ihanan uuden ystävän. Meil synkkas nimittäin aika hyvin, jonka takii koko päiväki meni nopeesti ohi, jeee. Erilaisen säväyksen tähän opiskeluun tuo myös se, et meijän luokan ikähaarukka on se 21-51 vuotta, niiiin hassua! Ei tarvi varmaa kahta kertaa arvata kuka meist on se nuorin :DD Nyt muuten ku kouluki alkoi, niin automaattisesti päässä syntyy ajatus kesän vaihtumisesta syksyyn. Ihan hurjaa. Aika menee vuos vuodelta vaan nopeemmin ja lujempaa.

Mut voi että sitä iloa kun sain piiitkästä aikaa ostaa kaikkee ihanaa pikku krääsää kumeista kirkkaisiin yliviivaus tusseihin ♥

IHANA KOULU. IHANA MUUTOS. KIITOS.


14 kommenttia:

  1. Noilla eväillä onki hyvä alottaa! ;-) Ai että toi penaali on ihana! Niin ihana...<3

    VastaaPoista
  2. Pääsin itsekkin kouluun, jeee! Ammattikorkeeseen, jännää :)
    Tulee olo niin ku ala-asteella, et koulun alussa pitää ostaa uusii tarvikkeita alkavalle lukukaudelle, niin hassuu :D
    Kun opiskelin lähihoitajaks ni meiän luokan ikähaarukka oli myös se 16-50 ja mä olin siellä se nuorin just peruskoulusta päässy.. hehee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wautsi, onnea sulle! <3 No nii-i, mäki ihan fiilareissa hipelöin kaikkii tiimarin juttuja hahahaha :D Aijaa eli tiedät tasan tarkkaan mistä mä puhun!

      Poista
  3. äää mulla myös pian edessä, niin jännää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii no sulla nyt on PIKKASEN jännittävämpää :)

      Poista
  4. Mulla alkaa kans parin viikon päästä ja jännittää ihan hirveesti, kun en tunne ketää enkä tiedä minkä ikästä porukkaa on :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo uskon :) Mä en kerenny oikeen ees jännitellä etukäteen, ku mun koulu alko jotenki niin kesken kesän ja just heinäkuun lopussa oli kaikenmaailman reissuja...mut mut viimeistään kädet täris siinä luokalle esittäytymisessä! Voi luoja mua jännitti :D

      Poista
  5. Löysin itse vihdoin oman kiinnostuksen tältä alalta ja hain jalkahoidon koulutukseen. Nyt odotellaan vaan josko kutsu haastatteluun saapuisi. Koulu kustannetaan itse ja on varmaan helpompaa päästä, kuin että normaalisti hakisi uusiksi suuntautumaan :)

    Tsemppiä kouluun! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, kiva kuulla :) Toivottavasti onnistaa, peukut pystyyn! Ja kiitos paljon :)

      Poista
  6. Ihania juttuja oot OSTELLUT ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heeei älä nyt kiusaa! :DD mut kiitos ;)

      Poista
  7. Jee! Mikä koulu sulla alkoi,joku ammattikoulu? Lappeenrannassa vai? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lähihoitaja ja ammattikoulu joo :) Ja kyllä vain täällä Lappeenrannassa :)

      Poista