Sivut

torstai 18. heinäkuuta 2013

Vesihöyryä

Okei, nää on aika noloi kuvii, mut pitäähän nyt muutama tekotaiteellinen kuva julkasta ku kerran on vaivautunu kuvailemaan! ;) Nää on otettu ehkä kuukaus sitte, ku Riikka teki extempore reissun tänne meille. Meil oli ihan superkivaaAAAaaaAA. Juotiin skumppaa valkosessa limusiinissä monta tuntia. Ajeltiin ilmasiksi. Tultiin humalaan. Laulettiin karaokea ihan täysillä hyvällä fiiliksellä. Räkätettiin. Käytiin puskapissillä. Sinä iltana me pidettiin hauskaa. Se oli mahtavaa! ♥


Seuraavana päivänä olin elämäni huonoimmassa kunnossa. Tai ainaki menee helposti top kolmoseen. Se oli ihan hirveetä kuraa. Ja silloin oli viel Samin tädin viiskymppiset. Juhlistettiin niitä semmoses tunnelmallises maalaismestassa. Älyttömän hyvän ruoan merkeissä. Voitte varmaan kuvitella kuinka paljon sain alas 30e:n annoksesta. Kyllä nolotti ja paljon. Niin harvoin ku juon, niin miksi just silloin?! Vitsit.
Mut se oli extempore reissu. Ja meil oli ihan huippukivaa. Ei saa katua, mut nolottaahan se vieläkin. Tosin ton reissun jälkeen ei oo paljon alkoholia tehny mieli. Juhlinu mä silti oon. Selvinpäin ja asiallisesti. Se tuntuu paljon paremmalta eikä tuu sit niitä jälkioloja.

Mä oon kyllä ihan hirveen huono juomaan, myönnettäköön.

7 kommenttia:

  1. Hauskoja kuvia!! Menee vähä aiheen ohi mutta toi paita on ihana!!! Se oli mun ostoslistalla ku tampereen bik bok avattiin mutta jäi tietysti ostamatta ku muut oli mua nopeempia :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Joo mustki se on kiva!! No höh. Onneks siel on paljo muitaki kivoi vaatteita mitä voit ostaa ;)

      Poista
  2. tosi nätti kuva susta toi vasemmanpuoleinen yksityiskuva! :)ja siis mitä te höyryttelette? jotai yksittäisiä vesipiippuja? :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Ööööö en muista tarkallee mitä ne oli..Jos Riikka huomaa tän kommentin, ni se saa tulla kertomaan, koska ne oli sen :D

      Poista
    2. Toi näyttää ainakin Shishalta, sellasesta nikotiinittomalta sähkötupakalta mitä on eri makuja :-)

      Poista
    3. Joo jotain sellasii ne oli. Meil oli mustaherukan ja kai omenan makunen. NYT RIIKKA, TARKENNA :D

      Poista
    4. Eshish-nimisiä ovat. Toisin sanoen se on elektroninen vesipiippu. Täysin vaaraton :)

      Poista