Sivut

torstai 4. heinäkuuta 2013

Ulkoasun muutosta ja kuvia viime päiviltä

Luin joskus jostain, että 1.7 google reader poistuu ja samalla häviää mun lukijat sekä blogit joita mä luen. Kävin sit hätäpäissäni viiminen päivä kesäkuuta tallentamas lukemani blogit sinne blogvinin listalle ja jopa onnistuin siinä! :D Oon kyl niin pihalla koko systeemistä, ku eihän ne lukijat nyt mihinkään hävinny...eikä myöskään blogit, joita mä luen. Ihan turhaa informaatiotako se oli? Noh ihan sama. Päätin kuitenki silloin, et muuttelen samalla sit vähän myös ulkoasua ja lisään sen blogvin jutskan tohon sivuun. Unohdin kuitenki asian silloin. Ja unohdin sen myös tänään, ku vihdoin sain jotain pientä muutosta aikaseks....ehehheehe. Lisäsin kuitenki ton "Anonyymistalkkerit"- kohdan takasin, joten nimettömät voi siihen taas ilmottautua. Keskeneräinen tästä kyl taas jäi, mut aika ei enää antanu myöden.

Nyt viel pari kollaasia tähän viime päiviltä ja vähän ehkä myös aiemmilta viikoiltakin. En oo ihan hirveesti koneella hengaillu ja blogejaki seuraillu lähinnä puhelimella töissä, ku on ollu tylsää. Mut mulle kuuluu tosi hyvää! Aurinkoisina päivinä oon maannu tietysti rannalla, pilvisinä päivinä shoppaillu alennusmyynneissä ja sateisina rehkiny salilla. Niin ja tietty tylsistyny töissä.



Noi kaikki kuvat on nyt siis tollasii puhelimen muokkaamattomii kakkakuvii, mut olkoon! Asiaan kuitenki tulee muutos ens viikolla, koska....

Huomisesta päivästä reilu viikko eteenpäin meitsil alkaa loma! Enää siis tän päivän iltavuoro ja sit me lähetään reissuun. Ja reissuun lähtee myös järkkäri tottakai, joten palailen ens kerralla sitten kivojen reissukuvien merkeissä ♥

Täältä tullaan Lahti, Tampere, Turku, Loviisa, Vantaa, Helsinki ja Mikkeli! Jiiiihaaaaa!!!




13 kommenttia:

  1. Uuh, tervetuloa Turkuun, ei tä oikeesti oo niin paha ku väitetää :C kateelliset jauhaa haha :D

    Tost lukijoiden poistumisest: Google reader on eri asia kuin blogger, joten ei ne lukijat mihikää häviä. Suurin osa vissiin kuitenkin seuraa blogeja bloggerin tai google+ kautta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitos. Joo mun iskä perheineen asuu sielläpäin :) niin ja kyllä mä nyt tiedän et google reader on eriasia ku blogger, mut luin vaan monesta paikasta et lukijat häviää. Käsitin et jotenki, et ne lukijat on tallentunu johonki readeriin. En mä tiiä :DD

      Poista
  2. Kivoja kesä kuvia :) Hyvää lomaa ja vielä ihanampaa reissua teille!!

    ♥ jenninvuodatus.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiiiiitos paljon!!! Ylläri et taas oon töissä, ku näit kommenttei lueskelen :DD enää kolme tuntia jeeeeeeee ;)

      Poista
  3. Mukavaa lomaa!! :) huomasithan uuden blogini omanelamankuningatar.blogspot.com :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Joo täytyyki käydä kurkkaamassa!

      Poista
  4. Hihii hyvältä näyttää !!!:)<3

    VastaaPoista
  5. Ootteko hommannu siulle omat ajovarustukset vai onks ne jonku?:)
    K<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei olla viel :( noi on Monan. Ne housut meni mulle tisseihin asti, kengät oli pari kokoo liian isot, mut takki istu ihan ok hyvin :DD hyvin toimii!

      Poista
    2. Hah, mitäs pienistä.. tai suurista:D Kunha jotkut on!

      Poista
  6. Heei, löysin sun blogin juuri ja mun mielestä se on superkiva joten tässäpä sulle uusi lukija! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih kivaa!! Ihana kuulla, tervetuloa :)

      Poista