Sivut

keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Pipefest täältä tullaan!

Seittemän päivän työviikko takana ja neljä ihanaa vapaapäivää edessä! Me otetaan huomenna aamupäivästä suunnaks Himos ja Pipefest kuinka siistiääää, tätä on niin odotettu ♥ Meijän mökin pitäis olla ihan jossain siinä festarialueen aitojen vieressä, ihan huippua! Nyt pitää vaan enää ladata kameran akku ja tyhjentää muistikortti, pakata kamat ja tsekata rahatilanne ;) Sit ois edessä sellanen kolme päivää armotonta ryyppäämistä ja sekoilua!

 OR NOT.

Totuushan on se, ettei mun pikku pää kestä sellasta rääkkiä. Viime pipessä kaks päivää peräkkäin suoraa huutoa tuotti mulle aikamoisia vaikeuksia. Jos nyt vaan mennään vaikka ihan fiiliksen mukaan, koska mä oon kuitenki satavarmasti myös se joka ajaa takasin kotiin sunnuntaina ainoona selväpäänä...Niin ja nakki tais napsahtaa mulle ilmeisesti myös menomatkaks, koska jätkät haluu alottaa ryyppäämisen hyvissä ajoin päästäkseen tunnelmaan..Voitteko tuntee sinne ruudun toiselle puolelle sen kuinka mä hypin täällä riemusta?! Mä en ensinäkään nauti mitenkään suunnattomasti ajamisesta, mut pitkiä matkoja mä vihaan kaikista eniten.

Onneks hyvä seura kuitenki auttaa pitkälle ;)

PARI KUVAA VUODEN 2011 PIPESTÄ


Onneks selvinpäinkin voi olla ihan huippukivaa! Mä luulen, et se yks ilta alkoholin vaikutuksen alaisena riittää loistavasti mulle. Tai mistä sitä ikinä tietää jos mä vaikka innostun ja repäsen hahahah :D Nyt mun pitää ihan aikuisten oikeesti alkaa pakkaamaan, et pääsen joskus nukkumaankin. Must vaan tuntuu, etten kumminkaan löydä mun vaatekaapista 'mitään' päällepantavaa, paitsi tietty mun uudet tänään ostetut maastokuvioiset legginsit, ja saan jonkun ahdistus-masennus-itku-potku-raivari kohtauksen. No voi luoja, ehkä mä en kuitenkaan oo niin pinnallinen, mut välil vaatteiden valitseminen vaan on niin kovin vaikeeta. Tiedätte varmaan tunteen?

MUT NYT MEEN JA PALAILEN ENS VIIKOLLA, CIAO ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti