perjantai 19. heinäkuuta 2013

Lazy morning

Tänää oli tosi vaikeeta herätä. Nukuin ja nukuin. Yleensä mä herään Samin kaa samaa aikaan klo 7:15, syödään aamupala yhessä ja sit Sami lähtee duuniin. Tän jälkeen mä meen salille tai jään viel hetkeks makoilee sohvalle, avaan koneen tai katon telkkarii. Yleensä siin 11-12 aikaa oon käyny jo salilla, suihkussa ja syöny aamupalan + jonkunnäkösen ruoan/välipalan. Mut tänään mä heräsin vast klo 11. Enkä oo tehny mitään! Nyt kello on jo kaks ja oon syöny vast aamupalan. Hahaa mikä sluibari :D


Sit tulee ne selitykset: Vettä sataa(satoi), välipäivä salilta, Samil on auto ja mun pyörä on duunipaikan varastossa..enkä oo kyllä sopinu näkevänikään ketään. Mun ei oo siis edes tarvinu lähtee minnekkään, joten oon hyväl omallatunnolla vaan hengaillu rennon letkeesti himassa. Iltavuorokin alkaa vasta 16:45. Aamiaiseks tein poikkeuksellisesti kaks banaanilettuu (hunajan ja mansikoiden kera)  perus munakokkelin tai puuron sijasta. Ja kyllä maistui, omomom..


Ja voi että, te ette tiedäkkään kuinka paljon mä nautin täst laiskottelusta!! :D Nimittäin 1.8 mulla alkaa se koulu eli voisin veikata, et siitä eteenpäin lähes kaikki vapaa-aika menee töissä, salilla tai läksyjen kimpussa. Mut se on vaan veikkaus. Mä en oo ollu nyt kahteen vuoteen koulussa, enkä ikinä tehny töitä siinä ohella, joten en ihan varmaks osaa sanoo mitä tuleman pitää. Innolla ja kauhulla  kuitenki odotellaan ;)

Ihanaa perjantaita kaikille mun ihanille lukijoille, hih ♥


8 kommenttia:

  1. HEI, tollasia päiviä SAA ja PITÄÄ olla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HEI niin pitääkin! Mut ei liian USEIN ;)

      Poista
  2. Meidän eilinen sunnuntai oli ihan tollanen megalöllöpäivä kanssa!! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä! :D aika rentouttavaa, ihanaa.

      Poista
  3. Aivan ihana tuo viimeinen kuva sinusta :)

    new post
    http://kaika85.blogspot.fi/

    VastaaPoista