torstai 11. heinäkuuta 2013

KOTONA OLLAAN

.....ennenku huomenna taas jatkan matkaani Mikkeliin! Tulin vaan käymää himas pesee pyykkei ja lataa vähän akkuja. Lähin reissuun siis perjantaina ja viime yönä tulin kotiin. Tän päivän mä vaa sluibailen himassa, katon ehkä pari leffaa, käyn salilla ja luen teijän muiden postauksii viimisen kuuden päivän ajalta. Huomen sit jatkan matkaani sinne Etelä-Savoon ja vietän superkivan vklpn (ja samalla myös loman vikat päivät) Paulalla. Sil on tuparit lauantaina, mut me mennään sinne Riikan kans jo huomenna ja ollaan koko viikonloppu JEEEEE ♥

Kummitädin ja serkkujen hauveli Manta. 


Oon kerenny näkee mun loman aikana Mummuu ja Vaaria, Iskää ja sisarpuolia, Äitiä, kummitätii, serkkuja ja mun ihanii kavereita; Heidii, Taijaa, Minttuu, Melissaa ja Katrii. Kuinka parasta ♥ En nää ketään noista enää ikinä, koska mä asun niin kaukana. Mut onneks noi mun edellä mainitut kaverit kuitenki kaikki asuu pk-seudulla ni pääsen kätevästi moikkaa montaa tyyppiä kerralla ainaku Helsinkiin meen. Sukulaiset onki sit ihan toinen juttu, koska kaikki asuu kivasti eri kaupungeissa ympäri Suomee. Onneks ei kuitenkaa ihan miljoonan kilsan päässä, mut liian kaukana silti. 

Ajattelin tehä pari lomapostausta sit erikseen, mut just nyt en jaksa keskittyy niihin ollenkaan. Vast sit ku mun loma loppuu, palailen tänne blogin puolelleki vähän aktiivisemmin. 

Tänään mä kuitenki keskityn täysillä laiskotteluun, iiiihanaa moi! 

Ps. Kiva kun ootte silti ollu aktiivisia ja piristäny mua kommenteillanne! Se on aina tosi jees. Iloitsen myös uudesta lukijasta, joka ilmoitti itsestään täs yks päivä. Sekin on kivaa. Silloinku joku erikseen kommentoi tykkäävänsä ja liittyvänsä lukijaks, olettaisin et se joku oikeesti mielenkiinnolla lukee mun juttuja ja siitä mä just tuun iloseks! En höpöttele siis täällä yksinäni itelleni :D Nyt teit virallisii lukijoita bloggerin kautta on jo melkein 60 ja se on mulle oikeesti paljon. Osa jaksaa aina vaan kommentoida ja ilostuttaa mua. Se on niin palkitsevaa, kiitos teille siitä ♥ Olette ihania. Pus!

10 kommenttia:

  1. Ihana toi teidän yhteiskuva. <3

    VastaaPoista
  2. Ihana tuo riippumattokuva, awwsss <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitti <3 Oli se riippumattoki aika ihana! :D

      Poista
  3. Ota yhteyttä jos tuut Helsinkiin päin!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin siel jo alkuviikosta :) ens kerralla sitten!

      Poista
  4. awww tuo koira :--3 minkähän rotuinen se mahtaa olla? Meillä on koiran hankinta alkuvaiheilla nimittäin! :D olisi kiva tutustua rotuut :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on sekarotunen, eikä mun kummitätikään oikeen tiedä mitä siin on. Ku ymmärtääkseni ton vanhemmatki on sekarotusia :D manta on myös ihan erinäkönen, ku sen muut sisaruksensa, et et....paha sanoa tähän mitään :DD

      Poista
  5. Oii, onpa söpö kuva teistä, tuo viimeinen :)

    VastaaPoista