torstai 18. heinäkuuta 2013

42 lomakuvaa

Ajattelin kertoo ihan vaan yleisesti muutaman sanan mun lomasta ja sit lätkästä tähän sekalaisesti kuvii koko reissusta. Jos olisin tajunnu kantaa järkkärii joka paikas messissä, nii olisin saanu pari järkevääkin postausta koskien aina vaan yhtä juttuu kerrallaan. Esimerkiks Tuusulan koiramäen pajutalli ja Mikkelin tertin kartano oli aika kivoi mestoja, mut en viitti niit eriksee korostaa pelkil puhelinkuvilla.

Eli niinku viime postauksessa kerroinki niin ekana määränpäänä oli Tampere, tai tarkemmin sanottuna oikeestaan Ylöjärvi. Lahti oli kuitenki matkan varrella, joten poikettiin siin Riikan luona jätski-kahveilla. Eka vklp meni siis siellä mummun ja vaarin hoiveissa. Sunnuntaina särkkiksen jälkeen näin viel mun yhtä siel asuvaa kaverii Penaa. Maanantai oli varattu kokonaan Turku päivään, muttei me todellisuudes käyty ku kääntymässä siellä. Vitsit mua harmitti! Mun iskä ja sisarpuolet asuu siis siellä ja olin odottanu tosi pitkään et nään vihdoin ne kaikki! Vanhin ja nuorin jäi kuitenki näkemättä....(taustatietoa: vanhimman oon nähny kerran ja nuorinta en ikinä). Ne on siis viel keskenäänki eri perheistä. Viis niitä kuitenki kaikkiaan siellä kaukana asustaa :( Matka jatku sieltä viel samana päivänä Vantaalle....JA KETÄ KIINNOSTAA KUULLA SANANTARKASTI ENEMPÄÄ?! Onko pikkasen tylsää liiba-laabaa! "Kerron vaan yleisesti muutaman sanan mun lomasta" hahahahah :DD Mä en kyllä itse henkilökohtasesti jaksa lukee tollasia tekstejä yhtään, joten ehkä mä vaan tiivistän lopun....


...Vantaalla asuu mun serkut ja kummitäti sekä ihana ystäväiseni Taija ammattikoulu ajoilta. Näin siis niitä kaikkia. Yhtenä iltana poikkesin Keravalle mun lapsuudenystävän Heidin ja sen pikkuruisen vauvan luo piiiitkästä aikaa. Myös äiti tuli Vantaalle. Vietettiin kiva päivä. Grillattiin, naurettiin ja kierreltiin pitkin Vantaata. Seuraava määränpää oli Helsinki. Vietin siel yhen päivän aamust iltaan Melissan, Mintun ja Katrin kans, jokaisen kanssa siis erikseen. Olin teini-kamppi-hengari, haha. Yöllä bussi toi mut kotiin. Kotona mä nukuin ja lepäsin. Pesin pyykkii ja kävin salilla. Join iltateet auringonlaskun saatteelemana ystäväni Marian kans uimarannalla syvällisiä pohdiskellen.

Sit puhelinkuvia...


Mun loman toisena vklp:na suuntasin Mikkeliin Paulan luokse. Meil oli aika kiva tyttöjen vklp, ku Riikka ja Etnaki oli siellä. Tupareita, herkutteluu ja juoruilua. Vierekkäin nukkumista, aurinkoa ja naurukohtauksia. Ah, mul on niin ihania ystävii. Parhaita ♥ Sunnuntaina ennen kotiinlähtöö käytii viel Mikkelin torilla Maalaistori kahvilas jätskeillä, ku edellisyönä se Johannes, joka sitä pitää ja johon baarissa tutustuttiin, vanno ettei mistään muualta saa yhtä hyvii jätskei ku sielt sen puljusta. Ja voin myös todellaki allekirjottaa edellämainitun. Omomommm. Otin viel lisääkin. Tasapuolisuuden vuoks käytiin Riikan kans sit myös kattoo Villen, johon myös tutustuttiin silloin edellisyönä, jenkkifutis pelii, koska se oli tääl Lappeenrannas. Ihan huipputyyppejä molemmat! Ja ihan huippuloma kertakaikkiaan.

Loppuun viel hemaiseva kuva itse minusta. Aina ei tarvi näyttää hyvältä, ei ees joka kerta. Eihän? :DD



Jaksokohan kukaan lukee loppuun asti? ;) Yritin parhaani mukaan lyhentää, mut ylläri et innostuin taas hölöttämään ja lisäämään joku satamiljoonaa kuvaa. Oi voi.


Kaikella rakkaudella Jenna ♥


6 kommenttia:

  1. Voi miten kivoja kuvia! Ja voi jestas mikä ihana sisustuskauppa! <3 Sinä niiiiiiiin nätti!!! :) Tiiä mihin silmänsä pistäis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne kuvat on juurikin sielt pajutallista, mist mainitsin. Olisin voinu ostaa sielt kaiken! :D ja ohhoh KIITOS PALJON :o :D

      Poista
  2. Ihania kuvia! Tuli jopa vähän ikävä Suomeen, kun näitä katteli!

    VastaaPoista