Sivut

sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Viimeistä kertaa IKINÄ....

Voi että, mul ois teille niin paljo kuvii ja juttuja viime päiviltä, mut en millään kykene enkä jaksa karsii, muokata ja lisätä niit tänne vielä. Liian iso ja aikaa vievä operaatio tälläselle väsyneelle darra-peikolle. Vietin kuitenki aivan mahtavan viikonlopun, joka piti sisällään; leipomista, ihanan ystävän extempore reissu mun luo yökkikylään kaheks yöks, lentokoneita, mansikoita, metrilakuu, hiekkalinnoja, baareilua, limusiiniajelua, karaokee, särää, vähän lisää leipomista, hyviä treenejä, suklaata ja huippuseuraa! Mutta niistä lisää sit myöhemmin ens viikolla :)

Nyt kuitenki asiaan, jonka vuoks mä tänne koneelle väkipakolla raahauduin. Mun on nimittäin pakko hehkuttaa teillekkin, et vein tänään Samin VIIMISTÄ kertaa inttiin ja haen sen jo neljän päivän päästä kokonaan pois. Kotiin. Pysyvästi. Kelatkaa! Mun elämä palaa takasin hahahah :D Kuinka siistiäää!! Oon ihan fiilareissa ♥ Sit alkaa juhannuskin, joka sattu mulle viel vapaaks! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Aika ihana toi pussi, ignooratkaa se....

....mut ah, rakastan! ♥

13 kommenttia:

  1. miks kerroit et se on roskapussi, olisit sanonu vaik et siel on Samin eväät hahhah :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itseasias siel kyl on sen jotain vaatteita....en siis yhtää tiiä miks kirjotin roskapussi :DD Pitäis varmaa mennä nukkumaan.

      Poista
  2. Ihana kuulla=)<3 onnellinen vaimoke ;)

    VastaaPoista
  3. mulla inttileskeys vasta alkaa heinäkuussa :(:(:(:( en haluis ollenkaa... mut onnittelut ja oon ilonen et ees jollain se loppuu :):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eii, no tuskin sitä kukaa haluukaan :(( Kiitos, kyllä se semi nopeesti menee ohi, sullakin ihan varmasti! Eikä sitä vielä tiedä, vaikka sun poikaystäväs pääsis puolella vuodella ;)

      Poista
  4. Onneks mun ei moista kauheutta oo tavinnu koskaan kokea kun toi mun mieheke oli intin jo käyny kun me tavattiin :D se kyl pelottelee mua kertausharjotuksilla "Oon siel ainakin puol vuotta" onneks otin selvää ettei se kertaus oikeesti kestä ku viikon, pelkään sitäki jo :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noni, kiva juttu! ;) Nii eihän se nyt puol vuotta kestä...onneks :D

      Poista
  5. oi muistan itsekin ton tunteen,kun muutama vuos sitten vein poikaystävän viimeistä kertaa kassulle! :) what a feeling..!! onnea kestämisestä! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No aijjaaa!! Ihan jäätävän siisti tunne. Semmonen helpottunu ja onnellinen, mut samalla niin jännittyny ja ilonen, et oisin voinu vaik kiljuu ja juosta ympyrää :DD

      Poista
  6. tuttu tunne! missä kämppä-postaus viipyy mitähh?!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on työn alla, sanotaan vaikka näin :DD Oon ottanu joitain kuvii, mut en oo saanu viel kokonaisuutta kasaan. Just siirsin pari kuvaa taas koneelle ja voisin pikkuhiljaa muokkailla niit sinne luonnoksiin...hmh, anteeksi kun kestää :(

      Poista
    2. Nonii, nyt sain jo ison osan kuvista luonnoksiin muokattuina. Sait siis patistettua mua taas vähäsen ;) Enää pitää kuvata parveke ja eteinen, muokata ne sopivan kokosiks, lisätä koneelle ja volá sit se ois siinä :) Jos vaikka sit ens viikolla...malta vielä hetki!

      Poista