Sivut

tiistai 18. kesäkuuta 2013

Onnellisin päivä on aina edessäpäin

Hassuu miten mä elän muka kiireessä, mut samalla tuntuu ettei asiat sit kuitenkaa tuu hoidetuiks? Vaik mä koko ajan tekisin jotain, ni tekemättömien asioiden lista vaan jatkuu...loputtomiin. Sellasii pienii ärsyttävii juttuja. 

Tänää mä roudasin kassi kaupalla cittarista kaikkee epäterveellistä Samin Tj0 bileit varten, jotka on jo ylihuomenna!!! Kaks seuraavaa päivää menee sit mites muutenkaan ku leipoessa. Sit jossain välis pitäis käydä uudestaa kaupassa ostaa juhannus jutskat, pari synttärilahjaa, tehä duunia, käydä salilla ja kirjottaa blogia. Entä mites se elämä? Kaverit, shoppailu ja kahvittelut? Jotenki must tuntuu, etten millään kerkee kaikkea. Enkä kerkeekkään.


Mun unirytmiki on menny ihan päin helvettiä, joka varmaan jollain tapaa vaikuttaa tähän mun saamattomuuteen ja ärsyyntyneeseen mielentilaan hahah :D Myöhään valvominen ja pitkään nukkuminen ei oo sitten mitenkään päin hyvä juttu. Nounou. Nyt juhannuksen jälkee mun on pakko muuttaa näit tapoja. Sit Samiki on himassa ja joutuu herää aikasin duuniin, joten luulis onnistuvan myös multakin. Ja nyt kun päästiin tähän valittamisen makuun, ni voisin samaan hengenvetoon viel kysyä, et missä ne rantsukelit on?! Mä oon ollu viimeks rannalla tän kuun alussa ja yhteensä yhden kerran. Koko kesänä oon huimat kolme kertaa hengaillu bikineissä; kerran mökillä, kerran maalla ja kerran siel biitsillä. HALOO MÄ TAHDON HELTEITÄ. MÄ TAHDON KUNNON KESÄN. Onneks luin kuitenki ilta sanomist tänää, et niitä on luvassa ja paljon!

Mut nyt voisin vajota sinne sängyn pohjalle, syödä vähän jotain yöpalaa ja nukahtaa nopeesti, et jaksan herätä reippaana huomiseen leipomisurakkaan ennen duunia. Sit torstaina vois juhlii vähän samin kotiinpaluuta ja perjantai-lauantai rentoutuu mökillä. Sunnuntai menee duunissa eli palailen tänne varmaan vasta ens viikolla tai aiemmin mikäli sikäli mä millään ehdin. Öitä ♥

6 kommenttia:

  1. Se on jännä miten sitä ei osaa elää hetkessä, tähtäilee vaan sinne tulevaisuuteen. Pitäis opetella nauttimaan siitä hetkestä mikä tällä hetkellä on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä! Ja nytku ajattelee, ni kauheen nopeesti aika menny...juhannus eli KESKIKESÄN juhla on ihan just, nyt annan siis itelleni kaiken luvan vaan nauttia, nauttia ja nauttia! Tosin aika iisisti on menty tää alkukesäkin (treenien ja muiden osalta), mut sellast tää on. Jädee ja aurinkoo ♥

      Poista
  2. Herreguuud kuin kaunis oot tossa kuvassa !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DD Siitä voidaan olla montaa mieltä, mut kiitosta vain! :)

      Poista
  3. Jäätävän kauniin väriset silmät. Oot todella kaunis! :)

    VastaaPoista