Sivut

tiistai 25. kesäkuuta 2013

Mökki Juhannus

Mä tuun aina tällee vähän jälkijunassa näiden postausten kaa, ku näin kesäsin en pahemmin koneella jaksa istua. Mut vieläks jaksatte niitä juhannus kuvia? Nimittäin mulla ois aikamoinen läjä niitä nyt tässä! Juhlittiin siis tänä vuonna juhannus rennosti mökillä Samin sukulaisten kanssa. Se oli ihana, erittäin ruokapainoitteinen ja stressivapaa kakspäivänen ;) Siinä samalla juhlittiin myös Samin tädin 50-vuotis synttäreitä ja tietty sitä samin kotiinpaluuta! ♥


Perjantaina lähettiin ajaa Luumäelle vast joskus 15 aikoihin, koska edellisyö meni aika pitkäks niiden Samin tj0 bileiden vuoks ja ymmärrettävästi haluttiin nukkuu niin pitkää ku nukuttaa, et Juhannuksenki jaksaa valvoo. Matka meinas kuitenki tyssätä aika lyhyeen, koska kutostie oli poikki jonkun tyhmän säiliörekan kolarin/ulosajon takii, mut onneks pystyttii tekee uukkari ja kiertää toista reittiä :) 

Ku päästii perille, ni kaikki oli siel jo juhannuksen vietoissa. Aurinko paisto, kaks jääkaappii oli iiiiiiiiiiihan täynnä ruokaa (meijän safkat ei ees mahtunu niihin!), musiikki soi ja fiilis mahtava! Kiteytettynä meijän jussi sisäls; saunomista, uimista, korttipelejä, tikanheittoo, grilliruokaa, muurinpohjalettuja, virvelöintii, sluibailuu, herkutteluu ja yhdessäoloa.♥ Tehtiin myös pikku kokko, jossa pojat paisto makkaraa ja jonka ympärille kokoonnuttii viettää perjantai yötä. Aiemmin käytii myös jossain rantsus kattoo kuvissaki esiintyvää, astetta isompaa kokkoa. Se oli mahtava ja lämmitti ihan sairaan kauas, huh! :D 

Mä keräsin seittemän kukkaa tyynyn alle ja nukuin vasemman jalan sukka väärinpäin jalassa toivoen näkeväni jotain kaunista unta mun tulevasta miehestä, mut kaikki ei mennykkään niinku piti. Oikeesti mä näin unta, et olin terapeutti jollekki tytölle, joka vaan puri mua :D Myös Samin siskoki teki samat 'taiat' ku mä, mut sen unessakaan ei esiintyny mitään tulevaa aviomiestä, vaan uni keskitty enemminki hammaslääkärikäyntiin. hahahah :DD

Teitteks te muut mitään juhannustaikoja? :)

6 kommenttia:

  1. Eikää miten ihania kuvia! <3 Te ootte niin söpö pari! :) Ihana sinä!!

    VastaaPoista
  2. muuten tykkään blogista,mut vähän häiritsee noi lukuisat yhdyssanavirheet,sori pakko sanoo :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun ees vähän tykkäät silti :) joo mä tiedän, oon sairaan huono niissä, enkä siks jaksa välittää virheistä :DD ehkä mun pitäis skarpata...

      Poista