Sivut

maanantai 3. kesäkuuta 2013

Joko vihdoin rannalle?

Huomenta ♥

Ihanaa, nyt kesä on vihdoin kunnolla alkanu ja helteet toivottavasti tullu jäädäkseen! Mua on harmittanu ihan sairaasti, etten oo kerenny vieläkään rannalle tai muutenkaa kunnol ottaa aurinkoo, ku kaikki ihanat päivät oon tietty ollu duunissa. Sit ku mul on taas ollu vapaata, ni on tullu joko vettä tai sit ollu muuten vaa pilvistä. Tänään mä kuitenki aion mennä biitsille, heti sen jälkeen ku oon vieny mun kirppiskamat myyntiin! Mä melkein toivon, et mun iho alkaa tirisemään siit kuumuudesta. Tiiättekste? Sillee, et sen ruskettumisen ihan tuntee :DD ...joten vaadin paahtavaa kuumuutta, vähintään +27, koska illaks pitää viel mennä duuniin.  Mul on siis pari tehokasta tuntia käytettävänä!


Aurinkoon on myös aika kiva herätä- tai siis siihen, ku se pilkistää meijän valkosten verhojen läpi. Siin kuulkaas lähtee päivät aika kivasti käyntiin ja puuroki maistuu tosi hyvälle ;) Mun aamusalit oli viime viikol aika nollissa, joten panostin sit aamiaisiin. Alkuviikost jaksoin kyl herätä salille, mut loppuviikost mukavuudenhalu vei kuitenki voiton. Välil on ihan ok myös nukkuu sinne kymppiin asti ja ottaa ihan rennosti, eiks je?


♥: Jenna


8 kommenttia:

  1. Sama täällä! Mä pakkasin jo biitsi kamat reppuu ja kohta oon lähössä. Tyhmää vaa ku joudun ton mun uuden tatskan peittää lapulla ku se ei oo kokonaan vielä parantunut....mutta hei mukavaa auringonottopäivää meille :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin asiaa! Tääl on ainaki +28 eli aaaika jees ;) ihanaa biitsi päivää sullekki <3

      Poista
  2. Voi miten herkkusen näköstä! :P

    VastaaPoista
  3. mitä sun leivän päällä on? :D

    VastaaPoista
  4. Nam mikä aamupala!:) Mul oli eilen ihan samat suunnitelmat auringonotosta mut tietysti alkoi sataa :( Toivottavasti sul oli parempi tuuri<3

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh :( tääl ei oo kyl ollu sateesta tietoakaan! Eli ainaki täällä rantakelit on suosinu. Palailen sit seuraavaks rusketusrajojen merkeissä ;)

      Poista