sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Valkoset converset x2

Joskus ehkä pari-kolme kuukautta sitten mä päätin, et vihdoin ostan ne mun ensimmäiset converset! Pari vuotta venytin niiden hankintaa, ja ostinki mielummin 'jotain vastaavanlaista, mut halvempaa'. Oon aina ajatellu niin, et rahamäärällä x, ostan ennemmin kolmet halvat kengät niiden yhtien ja kalliiden sijasta, koska mitä enemmän mä sain, sen onnellisempi mä olin. Nykyään mä arvostan kuitenki laatua ja maksan siitä mielellään vähä enemmän. En osta enää mitää, jos ajattelen et se on ihan kiva. Sen on oltava super kiva, et suostun mitään ees kotiuttamaan. Yleensä ne halvemmat kakkosvaihtoehdot, joihin oon aina ennen päätyny, on jääny vaan kaappiin lojumaan.


Ja nyt mä halusin converset, enkä mitään feikkitennareita. Valkoset, yksinkertaset, siistit ja tyylikkäät converset. Niiden löytäminen ei kuitenkaa ollukkaan ihan helppoo ja yksinkertasta, koska en meinannu  löytää mistään tarpeeks pienii kokoja ja viel valkosina! Lopulta sopivat löyty lastenosastolta koosta 34 ja hinnaltaan 60e. Ja nyt pari viikkoo sit törmäsin netissä mainokseen, mis sanottii lasten conssien olevan vaan 44,50e ilmasil postikuluilla....joten toisetkin lähti samantien tilaukseen samilta salassa tietty. Mut nyt on matalat ja nyt on korkeet. 

Kivaaa! ♥

12 kommenttia:

  1. Voi ko sulla on pieni jalaka! :) Söpöä ja oih Converset. <3 Määki hankin elämäni ekat vasta tässä kuussa! T. 35-36 monohirmu, että ei kyllä sillä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyl munki normaali koko on 35-36, mut noiden koot oli jotenki TOSI reilui, ni 34 oli sopiva :o pisti kyl naurattamaa, ku pyysin myyjältä niit kolmenelosii, koska mul on ollu sen kokoset kengät viimeks joskus ala-asteella...

      Poista
    2. Söpöt jalat!! Mäkin tarvisin uudet matalat conssit tai sitten vanssit! Tykkään nykyään vansseistakin!:)

      Poista
    3. Haha, hankaluuksia tuottavat ne on. Tuntuu, ettei mistään löydä ikinä sopivii kenkii :( Joo vanssit on kans kivat! :)

      Poista
  2. Mää myin mun korkeevartiset conssit just ku haluun matalavartiset valkoset tilalle ja yyyyh nyt ei oo missää kokoooooo :--(( :--DD niin perus ja nyt vetelen vaan 10e valkoisilla h&m tossuilla :DD

    http://meanwhileintre.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikääää! :( mikä koko sul sit on? Joo mullaki on ollu monta vuotta, myös tänäki vuonna h&m:n valkoset kangaskengät hahah! Mut ne on ihan hyvät ja halvat, ni pystyy sit joka kesä ostaa uudet :)

      Poista
    2. hehe 37,5 eli varmaan se yks yleisin koko, ihan turha toivo että on missään nettikaupassa :DD seuraava vaihe koluamaan urheiluliikkeet läpi si :D

      Poista
    3. Haha aina löytyy valittamista. Jos on liian pieni; et löydä millään. Jos on perus yleinen koko; kaikki on aina loppu. Jos on tavallista isompi jalka; hyvä jos kokoja löytyy :D

      Poista
  3. Conssit on kyllä niin ihanan helpot : )

    www.terhisuanto.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, niin on :) paitsi oon saanu niist pari ikävää rakkulaa :((

      Poista
  4. Mulla on mustat nahkaset,mut on harkinnu ostavani valkoset.Valkoset on aika mageet.Kauhiata kun sulla on pieni jalka :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei neki on varmaan aika mageet! Valkonen on aina hyvä valinta ;) Niinhän mulla on...

      Poista