perjantai 24. toukokuuta 2013

Puppy ♥


Moi mä oon Kessu, Suomenpystykorva. Mä oon vasta ihan pentu ja siks osaanki olla aika hurmaava. Isommatkin ihmiset pehmiintyy ja alkaa lässyttää mun seurassa, vaikken mä sitä millään lailla ees vaadi.  Oikeestaan se kuulostaa mun korviin aika tyhmältä, mut oon jo ihan tottunu siihen täs kolmen päivän aikana, jonka oon täällä vast asunu. 


Mä viihdyn mun uudes perheessä tosi hyvin, koska mul on paaaaaaaljon tilaa liikkua! Näil on iso piha, jossa mul on ikioma tarha ja mun uus isi lupas viedä mut mettäänki, kunha kasvan viel muutaman sentin pituutta. Vähä hävettää olla näiden kissojaki pienempi, mut kyllä mä paikkani vielä löydän. Yks päiväki ajoin yhen kissan puuhun, aika hyvin vai mitä? ;)


rakastan huomiota, rapsutuksia ja silittelyä! Oon tosi reipas, enkä hauku paljon. Välillä jotkut lelut saa mut innostumaan niin paljon, et saatan päästää muutaman ilon kiljahduksen, mut ei musta vielä kova ääni lähde.


Mä oon myös aika utelias ja tykkään seurata ihmisiä. Välillä ne johdattaa mut ruokakupille, välillä leikkimään ja välillä mun nukkumapedille. Sellasii ne mun päivät yleensä on; syön, leikin ja nukun. Se on sellanen oravanpyörä, ku leikkiessä tulee nälkä, joten on pakko syödä ja sit alkaa väsyttää, ni on pakko mennä päikkäreille. Mut en mä valita, mun elämä on oikeestaan aika ihanaa. Eikä mun tarvi olla ikinä yksin, jos en haluu. Tänääki on käyny taas uusii ihmisii moikkaa mua ja Jenna ja Samiki tulee viel yöks. Kyllä mun vaan kelpaa ♥

Terkuin: Spessu-Kessu, Samin enon koira.

Eli siis maalle matkamme käy. Mul on vapaa viikonloppu ja Samiki on kotona, joten suunnataan mökille ja Samin enon landelle Kessun luo! Tämä uus ihana karvapallero saapui sinne tiistaina ja eilen siis käytii ekaa kertaa moikkaamassa uutta perheenjäsentä. Ihana hauva-vauva Kessu ♥

15 kommenttia:

  1. Voi että ♥ ompas nyt eläintäytteinen viikonloppu, kun Helmi-kissakin sai vauvoja. Näit kuvii kattelles mulle tulee niin kova ikävä mun lapsuudenkaveria Vääpeliä. Sen kanssa temmellettiin peltoi pitkin kun mentiin kesäksi lappiin mummolaan. Se oli mun äidin enon koira :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo luinki siitä pikasesti puhelimella, aaaw niin söpöjä!! <3 oi kuulostaapa ihanalta ;)

      Poista
  2. Voooi miten ihana <3
    Luulin, että teille olis tullu tälläne pallukka, ku toi koira on jotenki niin sinu näkönen :). Hyväl taval :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun näkönen?? :D ei meille viel voi mitää elukoit ottaa, ku ei toho taloyhtiöön saa ottaa :/

      Poista
    2. Koirahan on omistajansa näköinen, nii luulin et sinä oot omistaja :DD

      Poista
  3. Siis aivan upea otus! niin kyllä kerta kaikkiaan rutistettavan suloinen! :3

    ♥ jenninvuodatus.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä onki tänään rutisteltu oikee kaheksan ihmisen voimin ;) on se jännä, ku toista jaksaa katella sen nukkuessaki! <3

      Poista
  4. Niin ihana koira!<3 en yhtään ihmettele jos ihmiset sulaa sen edessä!:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on <3 Koiranpennut on vaan niin ihania!

      Poista
  5. voi miten ihana ! :3
    Meidän pystykorva on jo 9 vuotias :D tuli kauhea koiravauva kuume♥

    ♥: http://inkaws.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiiii ♥ Niin ne kasvaa...kumpa ois aina pentuja ;)

      Poista