tiistai 21. toukokuuta 2013

Mun uudet biksut

Nyt ku ulkonaki paistaa aina aurinko ja melkein voisin uskaltautuu sinne rannallekki asti makoilee, ni kävin piristämäs mua shoppailemal mulle uudet bikinit. Sen lisäks et mun kaikki vanhat yksilöt oli eripareja, ne oli myös ihan kulahtaneit ja rumia. Kaarituettomia, värinsä menettäneitä ja likasen näkösiä! Eli mul oli siis hyvä syy hankkia vihdoinki uudet, raikkaat ja istuvat bikinit <3

Joo eli tosiaan noi ei todellakaan oo vaaleenpunaset, vaik kaikki muut paitsi toi vika kuva antaaki niin ymmärtää. Ne on siis tollaset enemmänki kirkkaan oranssit tai lohenpunaset? En osaa oikeen kuvailla mut ne on oikeesti tavallista kirkkaammat, kuvissa ku sekään ei oikeen välity :D Mut mitäs tykkäätte? Must noi on kivat, ku toi kangaski on vähä erilainen. Onneks muuten ylä- ja alaosat voi ostaa eri kokoo, ku mä oon tällänen eripari-vartaloinen.

Ootteks te käyny jo bikiniostoksilla, vai onks se vast suunnitteilla? Mä suosittelen lämpimästi Cubusta, siel on tooosi laaja valikoima ja sieltä noi mun omatkin on ;)

28 kommenttia:

  1. Pikkasen ihanat! Ja miten sä oot jo noin nigga?:DD oon kade!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) no enkä oo! Toi vika kuva hämää, ku verhot oli kiinni, ni ei tullu tarpeeks päivänvaloo. Mut oon kyl vähä värii saanu, en mitenkää megapaljon!

      Poista
  2. Vau, vähän kivat! Mistä ostit? Munkin pitäs saada just tommoset kunnolliset, kaarituelliset bikinit :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Cubuksesta, niinku tekstissä jo mainitsinki ;) ja jep, kaarituelliset on ihan ehdoton.

      Poista
  3. Ihanat bikinit! :) <3 Sopii lähteä biitsille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos<3 no niimpä!! Sitä odotellessa ;)

      Poista
  4. hei noi on tosi hienot! :) mäkin ostin viime viikolla uudet pikinit, pinkit myös! niistä on jonkun näkönen postauskin olemassa.. :P

    jenninvuodatus.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äh, noi ei oo pinkit! Vaik melkein kaikis kuvis silt näyttääki :D täytyyki käydä kurkkaa, ku pääsen duunista eli pääsen koneelle :)

      Poista
  5. siis bikinit.. En koskaan onnistu kommentoimaan oikein tän puhelimen kanssa!!! :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäki kirjotan ku lukihäiriöinen tän puhelimen kaa :D joudun monta kertaa tarkistaa oikeinkirjotuksen! Aina menee väärin :D

      Poista
  6. Ihanat biksut ♥ Kattosin itekki noita mut kaikki mun kokoset yläosat oli jo ryövätty ! Täydellisten biksujen metsästys siis jatkukoon :C

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai, no voi ei :( Kyl sä viel löydät ne täydelliset! Niitä on kaupat pullollaan ;)

      Poista
  7. On kyllä nätit biksut! Meinasin ite kans nappaa tänään Cubuksesta biksut, mutta muistinki juuri ostaneeni :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Haha olipas sulla hyvä muisti! No ei se varmaa haittaa vaik oiski useemmat. Mun on ainaki pakko käydä kesän aikana ostaa viel yhet tai kahet tai kolmet...ehheeh.

      Poista
  8. Juu olen ostanut jo kahdet :)
    Ja arskaa olen jo kiitettvästi ottanutkin
    http://kaika85.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva! :) Ihana kuulla, mäki parhaani mukaan yritän :DD

      Poista
  9. aikas kivat, vois melki itekki harkita ja boobsit näyttää hyvältä :D kateellinen myös sun biksuvartalosta!

    VastaaPoista
  10. On minun mielestä typerää ottaa tuollaisii kuvii itsestään blogiin, voihan niitä bikineitä ihan esitellä, mutta kiva varmaan kun itsestään pyörii monen vuoden päästäkin tissikuvia netissä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot ihan oikeessa. Itseasias mietin just tota eilen ihan yleisestikkin, ku kaikki mitä tänne laitan-löytyy sieltä internetistä ties kuinka kauan sen jälkeenkin. Eksyin kattomaan millä nimillä mun blogiin on löydetty ja se pisti myös miettimään, et mun kuvat IHAN OIKEESTI leviää. Että samoilla ajatuksilla mennään...

      Poista
    2. Mutta noi bikinit on todella ihanat :). En pahalla tarkoittanut sitten ja haluun korjata sanan typerää mauttomalla.

      Poista
    3. Kiitos :) Joo en mä pahalla ottanukkaa, vaan ihan asiaa puhuit. Mut sillehän mä en voi mitään, et jos mul on bikinit päällä, ni tissejä en saa piiloon vaikka kuinka yrittäisin. Enkä voi sille mitään, jos se joidenki mielestä on mautonta...

      Poista
  11. Superihanat biksut <3
    Itse tarttis kanssa hankkia uutta uikkarii, mut Nelly.comissa on ihan sikakalliita uikkari-bikinimalleja mitä taasen itse haluan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos niina <3 noi oli muistaakseni 4,90€ ja 9,90€ eli ei mitenkää paha. Mä en ookkaa nellystä kattonu, enkä oikeestaa uskaltaiskaa ostaa sovittamatta :o

      Poista
  12. Oi kuinka ihanat bikstu! Toi väri ja malli on tosi ihanat <3 :) JA toi banneri on vaan rakkautta <3

    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    VastaaPoista
  13. Ihanan väriset biksut, itsekkin pitää lähtee bikini kaupoille! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Mäki voisin mennä vaikka uudestaan!

      Poista