torstai 9. toukokuuta 2013

Mökkisiivousta

Mul on ollu tänää vapaapäivä- vieläpä viikon ainut sellanen, ja se pyhitettiinki kokonaa mökkeilylle. Todettiin, et nyt on jo KESÄ ja mentii koko porukal (samin mutsi, täti, eno, samin siskot Mona ja Titta+sen poikaystävä ja Sami) raivaa se mökki talven jäljilt taas kesäkondikseen! Sit tietty syötiin hyvin ja saunottiin. Melkein kaikki kävi jo uimassaki, mut mä en todellakaa uskaltanu, hyyi. Siis eiks ne jäätki just vast sulanu? Ihan hulluja Karjalaisia :D Huomen ois sit taas paluu arkeen eli vklp painellaan kokonaa duunissa. Sami tuli jo eilen kotii ja menee vast ens viikon torstaina takas, joten kaheksan yhteistä yötä kuulostaa ihan huikeelta ja epätodelliselta, mut ihanalta ♥ Muutenki enää 42 yötä siihen, et saadaa taas alkaa riitelee siitä, kumpi petaa sängyn ja miksei jääkaapis oo ruokaa.



Ps. Kuvat viime kesän mökkireissuilta.

Pps. 50 lukijaa on menny rikki! Vaik tiedänki, et moni lukee tätä myös 'epävirallisesti', ni silti toi 51 virallist lukijaa on ihan huippukivaa. Kiitos teille, teijän kommentit piristää aina tosi paljon ♥

7 kommenttia:

  1. Hihii, onnea 50 lukijasta! Olet ansainnut lukijasi.♥

    VastaaPoista
  2. :) Ah, mullakin niin kova hinku jo lähteä mökkeilemään! Aika hyvin jo lukijoita ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mökkeily on vaan ihan parasta! Nii mustaki, en ois ikinä osannu odottaa et mul on joskus näinki paljon lukijoita. Toisille se ei ehkä oo mitään, mut mulle on! :DD

      Poista
    2. Mulla 13lukijaa ja oon iloinen jo siitä, että jotain kiinnostaa lukee mun kirjotuksia :)

      Poista
  3. Voi miten ruskettuneet kintut! Voi ko tarttuis mullekki joskus tommoset...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii :) mä rusketun aika hyvin, joten oon varmaa jo kolmekymppisenä ihan ruttunen haha :D mä myöskin rakastan aurinkoo ja ruskettumista, joten se tuskin hidastaa asiaa.

      Poista