keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Extempore matka Helsinkiin

Kukkuu pöö. Vappu tuli ja meni, vettä sato ja aurinko paisto. Ihmiset oli ilosia ja asiakkaat osti paljo kaikkii grillijuttuja. Ihanaa. Heärsin siis harmaaseen vappuaattoon Helsingistä, koska Katri nappas mut sinne mukaansa sunnuntaina. Oikeesti meijän piti käydä vaa kahvilla, ku Katri oli tullu vklp reissulle tänne Lappeenrantaa, mut hetken pääst mä olinki jo pakkaamas mun kamoi ja ihan Katrin meiningeis mukana. Sit vaan energiajuomaa napaan ja kolmen tunnin ajomatkalle! :)

Tollaset spontaanit äkkilähöt piristää kummasti normaalin arkirutiinin keskellä. Mullahan oli siis seuraava päivä töist vapaata ja tiistainaki vast iltavuoro, joten kerkesin nukkuu Katrin kainalossa ruhtinaalliset kaks yötä, hihiii!  Maanantain Katrin olles duunissa, mä menin moikkaa mun yht toista ihanaa kaverii Taijaa, kummitätii ja serkkui Vantaalle. Käytii taijan kaa ikeas kahvil ja vaihettii kuulumiset viimisen puolen vuoden ajalta. Voi, ku mul on ollu sitäki niin kova ikävä. Sit ku Katri pääs töistä tehtii tortilloit ja käytii keskustas vähä shoppailemas. Myös Melissa, mun paras yläaste aikanen kaveri, tuli meijän kaa sinne kahville. Mekää ei nähä enää kiitettävän usein buuuuu.

Eilen aamuvarhain sit köröttelin bussilla über väsyneenä, mut onnellisena takas himaan. Menin tekee nopsaa parin tunnin työvuoron ja sit juhlii vappuu kaveriporukalla. Mä söin ja söin ja söin, omomom. Ainii ja olin hurja ja join kaks breezeriiki haha. Sit ku muut meni baarii, ni mä menin tyytyväisenä himaa nukkuu.

Mut mites teijän vappu? Meniks se kiltisti töissä vai iloisesti juhliten? :) 


10 kommenttia:

  1. Nam mitä herkku kuvia ja sinä se oot kyllä ihan VALTAVAN kaunis! <3

    Kivaa loppuviikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Emma, kiitos ihanasta kommentista! ♥ Joo on tullu pikkasen syötyy kaikkii herkkui ;)

      Poista
  2. oot ihan meganätti tossa tokavikassa kuvassa :--) En muista nähneeni täällä noin runsasmeikkistä kuvaa susta, nätti ku mikä vaikka komppaanki natural beautyä :)

    http://meanwhileintre.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos :) Nii voi hyvinki olla, ettei oo näkyny. Vapun kunniaks päätin vähä säväyttää ;)

      Poista
  3. Näytät iha kuninkaalliselt tai joltai herttuattarelt tos tokavikas kuvas ! Kyl sä vaan oot niin superkaunis nainen että :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahaha ehkä nyt en sentään :DD mut kiitos jokatapauksessa!

      Poista
  4. kaikkee hyvää ruokaa ja paljon! :P Namnam.. Oot hurjan nätti tossa kuvassa <3 !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No aijjaa! Nytki söin just voisilmäpullan. Ah<3 Oon ollu pikkasen liian armollinen ton herkuttelun suhteen koko viikon hups. Kiitos <3

      Poista
  5. Vau tosi kaunis meikki ja kampaus :P

    VastaaPoista