sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Extempore maakuntamatkailuu

Luumäki-Lapinjärvi-Loviisa-Lapinjärvi-Luumäki-Lappeenranta.



Eilen ku me herättiin mökiltä, päätettiin lähtee moikkaa mun äitii Loviisaan. Matkalla kuitenki poikettii Lapinjärvellä mun mummul ja papalla, koska en ees muista milloin olisin nähny niit viimeks. Äitinki näin silloin, ku oli viel paaaaljon lunta maassa eli vuoden alkupuolella! Mun Tampereen mummu ja vaariki oli äitin luona just sopivasti käymässä, joita oon nähny ihan oikeesti joskus sata vuotta sitten......(miksi, oi miksi??) Loviisas näin pikapikaa mun muutaman kaverin ja muutama jäi näkemättä, koska aika oli rajallinen :( Poislähtiessä poikettii viel uudemman kerran Lapinjärvellä moikkaa mun kummitätii ja serkkui. Ayda oli vissiin 3 vuotta ja oon nähny sen ehkä just kolme kertaa ja tää uus tulokas, Erin oli 6kk ja näin sen vast ihan ekaa kertaa! Illaks suunnattii sit viel mökille samin sukulaisten luo, mut yöks tultiin kotiin.

Oli kyl aivan ihana nähä omiiki sukulaisii, ku aina ollaa vaa Samin porukoilla. Mun sukulaiset, ku nyt sattuu asuu niin mones eri kaupungis, mut Samin tyypit on kaikki täällä. Se on must ihan epäreiluu. Miks mun perhe ei voi tulla tänne?! Mun koti on täällä, kaukana kaikista...

8 kommenttia:

  1. Aivan ihana tuo sun asu! <3 Nuo pöksyt on niin pähiät! Äh tahtoo kans. :P Niin ja sinä mielettömän kaunis!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti <3 No käyppä kipasemas h&m:stä hakemassa omas pois ;)

      Poista
  2. Vähänkö kivat pöksyt ! :D Täytyy hommata itekki tollaset :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyl aika mukavat :) Ostin noi joskus jo kolme viikkoo sit, mut vast nyt muistin et mul on ne :DD

      Poista
  3. tosi siistit noi housut! määki tahdon tollaset :))

    jenninvuodatus.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, sit vaan kipin kapin kauppaan! :)

      Poista
  4. Aivan ihana kuva taas susta ja Päivistä!! <3
    -Lotta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitosta vaan <3 Must se ei oo mitenkää maailman onnistunein otos, mut kiva muisto kumminkin. Muis kuvis äiti jotain pelleilee ja sit taas mä separoin hahahah :DD

      Poista