torstai 2. toukokuuta 2013

Emme kykene tekemään kovin suuria asioita, vain pieniä tekoja suurella rakkaudella.


Enää alle 2kk, niin Sami tulee vihdoin pysyvästi kotiin!  

Koko inttiaika on menny toooosi nopsaa ja oonki melkein jo tottunu asuu yksin. Voisin itseasias kirjottaa siit erillisen postauksen joskus, jos haluutte? Me ollaa seurusteltu jo pien ikuisuus ja must tuntuuki kovasti siltä, et toi hassupelle on mun elämäni mies. 16-vuotiaast lökäpöksystä on kasvanu ihan varteenotettava miehenalku ja koska mä oon ollu siin aikuistumisvaihees koko ajan messissä, ni pakostikki ollaan kasvettu ees jossain määrin yhteen. Meil on paljo samoi tapoja, joista syytetään toisiamme. Samin mielest esim. lässyttäminen on tullu multa, vaik mä oon asiasta jyrkästi eri mieltä. Tietty. Ja mun mielest Sami ei tee enää päätöksii ite kysymättä eka multa, vaik se luuleeki niin. Jos toinen kysyy lupaa illanviettoihin ja ruuan maustamiseen, ni mun mielest siin on oma päätöksenteko aika minimaalista. Toki se on söpöä, en mä sitä väitä. Voin myös myöntää, et mäki haluun kuulla nykyään aina myös sen toisen mielipiteen asiasta ku asiasta, mut ei se sitä tarkota, et jompi kumpi meist ois jotenki 'tossun alla'. Meist on vaa tullu tälläsii toisistamme riippuvaisii rakkaudenkipeit ihmisii, pakkohan se on myöntää. Mut kaikesta huolimatta, me ei ikinä alennuta sunnuntaikävelyyn samanlaisis tuulipuvuis- ees silloin ku Sami on kokonaan kotona :DD Ja mun mielest käsi kädes kuljeksivat salirakastajatki on jotain niin oksettavaa, joku roti haloo! Eiköhän ne hellimishetket hoideta ihan kahen kesken vaan. Pus pus.

Ps. Onnistuin muuttaa tota kuvakokoo. Kiitos siitä mun avunhuutoon vastanneille ihanille lukijoille :))


♥:lla Jenna

6 kommenttia:

  1. ihana postaus ja ootte te vaan nii söpöjä yhessä :)! <3

    VastaaPoista
  2. ihana postaus mut hihii saanko kysyy mitä tarkotat käsikädessä kävelevillä salirakastajilla :D:D ja teijän suhde kuulostaa ihanan vahvalta ja just sellaselta mihon itekki vähä tähtään ku kesällä muutan poikaystävän kanssa yhteen ;););) vaikka se lähteeki heti inttiin :/:/:/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noku meijän salil käy jotain ällörakastuneit pariskuntii, jotka kävelee siel käsikädes laitteeelt toiselle ja pussailee joka välis. Must se ei kuulu salille :D Oi kiva kuulla et muutatte yhteen! :) Ja kyl se inttiaika menee tosi nopsaan, varsinki jos se pääsee puolel vuodella..

      Poista
  3. ei pääse ku joutuu olla vuoden :/:/ ja hyi yök joo kuulostaa ällöiltä noi salirakastajat :D:D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, mist voit tietää sen jo nyt? Mut vuosiki menee tosi nopsaa, usko mua! No nii ne onki :DD

      Poista