maanantai 8. huhtikuuta 2013

Sykehuippuja!

Heräsin tänää ennen yheksää pirteempänä, ku koskaan! Rakastan näit kellon ympäri nukkumisii kyl aika paljon. Viikon tauon jälkee oli myös mahtava fiilis mennä salille. Ylitin itteni lisäämäl taas vähä painoja ja luulin monena hetkenä kuolevani. Ihan oikeesti, se oli k-a-u-h-e-e-t-a. Toisto toistolta mä selvisin. Tunnin jälkee koko kroppa oli ihan maitohapoilla ja vikat askelkyykyt meni jalat täristen ja naama rutussa. Mut se oli i-h-a-n-a-a...sit ku se vihdoin loppu, ah 

Sit mä tein tänää jotain ihan ensimmäist kertaa ikinä! Kävin nimittäin solkussa toiveena hakee vähä päivetystä tälle talvinaamalle, mut kaheksan minuttin jälkee en huomannu kyl mitään eroo. No ainaki mä alotin varovasti :DD Voin vannoo, et ens kerralla oon sen 20 minaa. Vaik mä oonki aina vannonu, etten ikinä mee ees koko solariumiin haha. Mut tykkäsin kovasti. Melkein ku ois ottanu aurinkoo.


Mun viikko alko siis tosi kivasti, vein myös kirppisvaatteet myyntiin ja hain Samin iltavapaille. Huomen ois eessä hyvin jänskä päivä, enkä malta oottaa tulevaa viikonloppuakaan! Toivottavasti teilläki, mun ihanat lukijani, on loistava viikko edessä! :3 Oon ihan koukuttunu koko tähän blogimaailmaan ja meinaanki joka kerta jumittuu tänne, vaik pitäis tehä ehkä muitaki järkevämpii juttui. Oon myös löytäny mukavasti uusii blogei ja teijän ihanat kommentitki piristää aina tosi tosi paljon. Vitsit miten hyvä fiilis, kiitos siitä!  

Toivepostauksii on myös tullu muutama, joita ajattelin toteuttaa täs pikkuhiljaa. Niit voi myös laittaa lisää tulemaan, jos joku juttu kiinnostaa erityisesti :)

17 kommenttia:

  1. Mä oon pidemmön aikaan jo miettiny käyväni solkussa, mutta rahkeet ei riitä! ;D Pelköön ettö jäön jotenki jumiin sinne tai en vaa osais käyttää sitä
    ..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä ainaki sain pikku perehdytyksen siihen, joten ei ollu vaikeeta ;) Ihanaa vain!

      Poista
    2. Ehkäpä mä sit uskaltaudun joku päivä sinne menemään ;)

      Poista
    3. Kantsiiiii, ni saa vähä pohjarusketust kesälle ;) Ja piristää ton pikku takatalven keskellä!

      Poista
  2. Ihana kuulla, että sulla on siellä huippu fiilikset! :) Oot ihana.<3

    VastaaPoista
  3. Mul on vähä sama tän blogimaailman kans. Tänne ku tulee työpäivän jälkee ei meinaa päästä irti ollenkaan. Jos joillekki voi luokitella peliriippuvuuden nii mulle voi blogiriippuvuuden :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep ;D mä en tajuu miten voinki istuu vaa koneella pariki tuntii putkee ihan helposti. Mut onneks kuitenki aikaa löytyy myös järkeviin asioihin, kuten salille ja ruuanlaitolle haha :D

      Poista
  4. Oi, olipa ihana postaus :) tiiän ton tunteen salilla! mulla tänään sama, tosin vieressä yksi mies kattoi hassusti koko treenin ajan, kun väänsin naama sinisenä ehkä hänen mielestään kevyillä painoilla:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah voi eiii! Onneks ryhmäliikuntatunneil on pimeetä ja kaikki keskittyy vaa omaa suorituksee. Salil ne körmyt aina vilkuilee peileistä ;)

      Poista
  5. Minul on blogiriippuvuus, tosi paha sellainen ja nyt koitan tosissaa pikkusen irtautuu.

    Tein postauksenki aiheesta. Onks toi sinun kuva, jos niin tosi taidokas :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Puhelimen kaa on niin helppo aina joka välis käydä kattoo uusimmat päivitykset ja saapuneet kommentit :) niinku esim nyt. Okei, voisinki käydä kurkkaamassa!

      Joo minähän se siinä, eilen napsin vähä uutta kuvaa, ku huomasin ettei niit taas turhan paljon oo. Kiitos :)

      Poista
    2. Hei wau, miten hitsis oot noin hyvän kuvan saanu :D ? Kerro salaisuutes !! :D

      Poista
    3. Hahaha. No päivänvalos ja oikeest kuvakulmasta varmaanki :) sit muutin sen mv kuvaks ja muutin vähä kontrastii :D

      Poista
    4. Mite sinu hiukset on noin, oliks siin joku tuuletin :D. Ne näyttää meinaa silt et ne hulmuaa

      Poista
    5. No eiii :D jos kallistat vähä päätä ni huomaat et mäki oon tos kuvas kallistanu sitä. Ihan märät ja lättänät ne hiukset on!

      Poista
    6. Nyt vasta tajusin et istut tuossa :D. Blondi minä. Luulin et jotenki seisot tai jotain :D

      Poista