Sivut

maanantai 22. huhtikuuta 2013

Pikakuulumiset

Viime päivien kivojen asioiden lista:              Ja tyhmien asioiden lista:

 Keväthuollon saanut pyöräni                                                  - katkonaiset unet
♥ Iloset asiakkaat töissä                                                          - yskä ja yhen päivän kuume
 Veronpalautukset tiedossa!!                                                  - nukahtamisvaikeudet
 Samin superhyvä kanapasta
 Uus salikaveri
 monet onnistuneet treenit

Moikka moooooi ja ihanan energistä päivää kaikille! Mä en oo viime päivinä kauheesti jaksanu/kerenny täs koneel roikkuu ton ihanan ilman, töiden ja Samin lomien takii. Mut mulle kuuluu pelkästää superhyvää ♥ Nyt ku vein Samin takas inttii melkein viiden päivän lomilta, mult löytyy aikaa myös näille vähemmän tärkeille jutuille eli laiskottelulle, bloggailulle ja himahengailulle haha :D Lihakset on tuttuu tapaa taas kipeet, mut kelasin mennä koht pumppii hikoilee, jos se vähä palauttais. Nyt mä vaa makoilen sängys kannettava sylis ja kiroon tätä samilt tarttunutta kuivaa yskää, joka saa mut vähä kiukkuseks. Mut täl kertaa mä en anna sen voittaa, en voi uskoo et tää ois jo kolmas kerta kipeenä tän vuoden puolella! Eihän se millää voi olla mahollista, yhyy.


Mut nyt nautitaa viimein tost auringosta! Se lämmittää, ruskettaa ja piristää. Kaikki on ilosii ja kaikil on kivaa, eiks nii? :)

8 kommenttia:

  1. hehe ihana sinä :) Ja ennenkaikkea ihana toi ilma mikä tuol on! Tekis mieli olla vaan koko ajan ulkona ja fiilistellä tota aurinkoo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No aijjaaa! Mua on sillee pikkasen ketuttanu olla tyylii kaikki ne ihanimmat ilmat töissä sisällä, mut kyllähän sitä viel ehtii ;)

      Poista
  2. On kyl ihanaa, pääsee ens viikol mukavaa ja haluamaansa työpaikkaan ja saatiinki nyt jo uus sänky ja patjat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih, kuulostaa ihanalta! :)

      Poista
    2. Joo ei tää päivä ollukkaa nii kiva :D. Sain saakeli parkkisakon ku olin parkkeerannu ajosuunnan vastaisesti. Joskus työpäivä tulee kalliiks :D

      Poista
    3. Eih, noi ei kyl tosiaan oo kivoi ylläreitä :(

      Poista
  3. Toivottavasti parantuisit pian etkä ainakaan tulisi kipeämmäksi!:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Jep, no mä en anna tän vaikuttaa mun tekemisiin enää mitenkää, vaa käytän kaiken energian mielummin johonki muuhun hyödyllisempään! Vaik kyl tää vie aika hyvin voimat, hiton kuiva yskä :<

      Poista