Sivut

sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Mikkelin shoppailut!

Moikka vaaan! Mul on ihan super loistava viikonloppu takanapäin, mut kiva olla silti taas himassa   Omas kodissa, omas sängyssä ja oman jääkaapin ympäröimänä. Haha, ihan parhautta. Mutta niin, en kuitenkaa ala sen enempää täs tarinoimaa noist viime päivistä, koska niiden kuvasaldoki keskittyy vaan ja ainoastaan perjantai-illan juodaan viiniä ja otetaa 'parit' kuvat ennen baarii lähtöä- hetkeen. Eikä kaikkii, varsinkaa niit parhait juttui, tarvi tänne aina kertoo. Vai mitä Paula? ;)

Ajattelin kuitenki tulla esittelee teille mun muutamat kivat ostokset, jotka oli kaikki tosi tarpeellisii! Annoin siis itelleni luvan shoppailla pari juttuu ja alitin jopa budjetinki eli kaikki meni loistavasti ja oon tooosi tyytyväinen :)) Varsinki siihen, et voin ostaa pari kokoo pienempii housujaki, jee!


Mitäs tykkäätte? Mua ainaki naurattaa, et noi pinkit collarit on top-sportin lastenosastolta kokoo 152 ja normaalihintasina makso vaa 34,90e!! Mun tietääkseni mä oon kuitenki 155 ja PUOL pitkä, mut näköjää vanhuus ei tuu yksin ja alan jo painuu kasaan :DD Myös noi valkoset h&m:n kangaskengät on lastenosastolta ja hätävara ratkasu perjantaille, ku en löytäny tarpeeks pienii valkosii conssei ja jotkut oli kuitenki saatava. Kyl mä viel ostan ne converset, kunhan löydän sopivan kokoset..

Gina tricotin alennuksista tarttu mukaa noi revityt farkut paril kympillä, kivat legginsit ja mini-treenishortsit kesäpäivien juoksulenkeille. Mä en oikeesti oo käyttäny farkkufarkkui varmaa kolmee vuotee, koska mitkään ei koskaan oo istunu mun päällä. Oon ehkä maailman onnellisin nyt, ku omistan vihdoinki sopivat farkut!   Myös uus laukku oli ihan pakollinen, koska kaikki muut samankokoset laitoin kirppikselle..paitsi yhen, mut se on vaa talvilaukku. Ja kolmen kympin nahkahanskatki lähti kympillä messiin, ei paha. Varsinki ku niis on noi kosketusnäytölle sopivat sormenpäät, ni ei tarvi enää riisuu hanskojakaa puhelimee vastattaes. Siistiääää!

Kaikkiin noihin meni yhteensä n. 150e, ku joku ois kuitenki sitä kysyny. Must se on aika vähän siihen nähden mitä kaikkee sillä sain, vai mitä? :) Nyt voisin alkaa lukee muiden postauksii viikonlopulta ja sit käydä nukkumaa, et saa huomisestki päiväst jotain irti ennen töitä, öitä!  

10 kommenttia:

  1. Ihanat nuo tennarit ja farkut!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!! Pitäähän se nyt vähä keväisemmin alkaa pukeutuu ;)

      Poista
  2. Ihania ostoksia! <3 Mäkin ostelen välillä lastenosastoilta vaatteita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo lastenosastoilt saa kyl usein tosi paljo halvemmal kaikkee :))

      Poista
  3. mistä ostit laukun ja noi hanskat ja minkä hintasia ne oli? oisit kirjottanu kaikkiin vaan tarkat tiedot xDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laukku oli sokoksesta ja makso 59,90 ja hanskat oli lindexin alelöytö kympillä, niinku taisinki jo mainita :)

      Poista
  4. Ihanat farkut ja ylisöpöt kollarit! <3

    VastaaPoista
  5. upeet noi ruskeet legginsit! :) mistäs ne löyty??
    t. HH

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sielt ginasta, niinku tos tekstis kerroinki! :)

      Poista