tiistai 23. huhtikuuta 2013

Lazy day off

Mun ihana sateinen vapaapäivä alko kivasti päänsäryllä ja muutenki olo oli tosi pöhnänen. Laiska. Tuskallinen. Väsynyt. Kaikkee sitä. Sit tää yskä kiusotteli paitsi mun keuhkoja, myös kipeit vatsalihaksii ja kylkii. Eli päivä ei alkanu mitenkää kivasti, sluibailin vaa himas ja valitin. Maksoin laskui ja laskeskelin vero juttui, eli tein kaikkii tylsii ja pakollisii kakkahommii ja sen lisäks katoin parit ohjelmat tallennuksest. Sit menin salille ja tsädäääm, mä piristyin! Päänsärky hävis, väsymyksest ei tietookaan ja energiamäärät triplaantu!


Kaivoin pitkäst aikaa canonin esille ja räpsin muutamat kuvat mun hurjempaaki hurjemmast päivästä! :D Oon niin hemmetin hehkeeki tos vikas kuvas, minkä sami nappas must ennen salille lähtöö. Tos vaihees mun päätä jomotti ihan satasella ja olin suurinpiirtein nukkunu koko päivän....ja nyt mua naurattaa nää mun selitykset ja puolustuspuheet. Ehkä mä vaa suosiolla hiljenen. 

Mut millanen päivä teil oli? Toivottavasti ees vähä kivempi, ku mulla :)

♥:lla Jenna

4 kommenttia:

  1. Oih kuinka on herkullisen näkönen kana-annos. Täytyyki varmaa lounasksi vääntää tollane :)

    VastaaPoista
  2. Pääsärky on saa koko åäivän pilalle :(
    Mua on närästänyt viimeset kaksi päivää.
    http://kaika85.blogspot.fi/2013/04/if-summer-will-be-rainy-this-is-will.html?showComment=1366744253860#c8625625401322617523

    VastaaPoista
  3. Niin se kyllä saa :/ vaikuttaa kaikkeen. Voi, ei sekään kivaa oo :(

    VastaaPoista