Sivut

perjantai 5. huhtikuuta 2013

Kysymyspostauksen vastaukset 3/3


Sekalaista


Jos saisit olla yhden päivän joku muu (esim. julkisuudenhahmo, satuolento yms), kuka olisit ja miksi?
Öhöö, satuolennoista voisin olla peppi pitkätossu. Se oli niiin cool silloin pienenä. Olin kyllä ihan true fani silloin. Julkkiksista haluisin ehkä olla joku laulaja? Ois tosi makeeta osata se taito ja viel tienata sil omaisuus.
Tykkäätkö mämmistä?
En.
Jos saisit jonkun taikavoiman, mikä se olisi?
Ajatuksenluku
Kerro kolme piirrettä joita arvostat ihmisessä?
Luotettavuutta, huumorintajuu ja epäitsekkyyttä. Eli mulle on tosi tosi tärkeetä, et ihmisiin voi luottaa. Salaisuuksii ei kerrota, ei ees 'vaan poikaystävälle'....Niit ei vaan levitetä. Sit ihmisen täytyy oikeesti olla huumorintajunen, pitää osata nauraa myös itelleen ja huonoille vitseille. Ihan sama mille, kunhan naurat ja oot ilonen. Eihän kukaa nyt tylsist tosikoista voi tykätä, eihän?! Ja ehkä isoin arvostuksen piirre on se epäitsekkyys. Ihminen, joka ei ajattele ja puhu aina vaan itestää, vaa kuuntelee ja auttaa toisii, on mun mielest hyvä piirre. Sellanen omaan napaan tuijottaja ei kauaa miellytä. 


Raha vai rakkaus?
No rakkaus tietty, daa!
5 asiaa mitä ottaisit mukaan autiolle saarelle?
Aurinkorasvaa, parhaan ystävän, kirveen, puhallettavan ilmapatjan ja radion.
Elämäsi onnellisin hetki?
Ompas vaikee kysymys.. Ehkä se, ku oltii seurusteltu Saminkaa puol vuotta ja elettii silloin kesää. Tääl Lappeenrannas oli Linnotusten yö, jolloin kaikki nuoret kokoontu tietty ryyppäämään. Me oltii pienes hiprakassa siinä ja totaalisen umpirakastuneita. Superonnellisii. Hengailtii siel ihan niinku monet sadat muutki alaikäset ja pidettii hauskaa. Jossain vaihees nälkä yllätti meijät ja lähettii kävelee satamaa päin aikeissa mennä johonki ruokakojulle, kunnes kaaduttii käsi kädes sellases loivas mäes. Siin oli nurmikkoo. Alkoholi heitti päässä, taustal kuulu satojen nuorten ilosta puhetta ja kitaransoittoo. Oli lämmin kesäilta ja tuijotettii taivasta, katottii toisiimme päin ja hymyiltii. Sit joku huuliharppuveikko tuli soittaa meille siihen sitä sen huuliharppuu ja me naurettii sydämen kyyllyydestä. Ah, se fiilis ja ne perhoset siel vatsassa 
Ihanin tapa herätä?
Suukkoihin! Monta, monta pusua otsalle poskille ja huulille ja Sami kuiskaa mun korvaan "herätys kulta". Sit ku mä avaan silmät, se hymyilee mulle lempeesti samal silittäen mun hiuksii. Sit ku perus koomavaihe on ohi ja saan hymyiltyy takas, ni se kertoo tehneensä kaikes rauhas meille maukkaan aamupalan. Semmonen on ihanin tapa herätä!
Lenkkarit, korkkarit vai balleriinat?
Lenkkarit
Onko sulla joku ns. esikuva?
Ei. Tai nyt ku tykkään pääsääntösesti syödä terveellisesti ja liikkuu, ni asiaankuuluvat blogit kiinnostaa.
Kuka on mielestäsi kuumin miesjulkkis?
Ihan ehdottomasti greyn anatomiasta se Jackson Avery eli oikeelt nimeltää Jesse Williams.
Kaunein naisjulkkis?
Jessica Alba


Mikä biisi saa sinut itkemään?
Ei kauheen moni biisi itessää saa mua itkee, mut jos se on liitetty johonki surullisee tarinaa, ni pillahdan itkuun. Tai päinvastoin iloseen. Eli ei oikeestaan mikään biisi, vollotan enemmänki sit sitä biisin taustalla olevaa tarinaa :D
Kuinka suhtaudut epäonnistumisiin?
No vituttaahan se.
Keräiletkö jotain esineitä?
En oikeestaa. En ees astioita. Pienenä halusin kerätä delfiinejä, koska rakastin särkänniemen delfinaarios niitä ylikaiken joka ikinen kesä aina uudestaa ja uudestaa. MUTTA äiti alkoki sit kerää niit mun kaa kilpaa MEIJÄN VESSAAN, joten luovutin. Vähä se oli noloo.
Millaiseen tositv-ohjelmaan voisit osallistua?
Iholla
Asia jota kadut?
En kerro, mut yks asia kyl kieltämättä kaduttaa aina. Mut pinnallisesti mua ehkä kaduttaa se, et oon päästäny itteni joskus aika muhkeesee kuntoo haha :D
Unelmat?
Loma-asunto ulkomailta, monta tervettä ihanaa lasta, tiettyjen ystävyys suhteiden ylläpitäminen vanhuusikään asti, ite rakennettu, suunniteltu ja sisustettu talo plus naimisiinmeno.
Kuka on sun paras ystävä?
Riikka 


Jatka lauseita:


Minut tekee onnelliseksi...ku Sami on siivonnu himassa, tai tehny jonku muun yllärin/romanttisen jutun. 
Suutun, kun...joku yrittää pätee ja väitellä asiasta, vaikka mä tiedän olevani oikeessa. 
En koskaan voisi...lopettaa suklaan ja jätskin syömistä!!
haluaisin osata...seisoo käsillä, laulaa nuotilleen ja tanssii breakdancee. Mut en yhtä aikaa ahahahaa.
Haluaisin viettää loppuelämäni...terveenä ja rakastettuna.
Jos olisin eläin olisin.....minipossu, koska....voisin samaa aikaa piereskellä, olla lihava ja haista pahalle ja siltiki mua pidettäis söpönä!
Ystävien kanssa...jaan salaisuudet ja vietän parhaat ja tärkeimmät hetket 
En ole koskaan...kokenut sydäntäriipaisevaa tuskaa. Esim. läheisen kuolemaa.

Kerro joku nippelitieto, jota lukijat eivät susta tiedä!
En voi nukkuu ollenkaa tyynyn kans, koska muuten mun niskat on superkipeet. Oon monta kertaa kyl yrittäny ja todennu sen kerta toisensa jälkee ehkä maailman epäkäytännöllisimmäks asiaks. 


Ps. Kiitos kaikille kysyjille, toivottavasti vastaukset miellytti ja tykkäsitte lukee. Mä ainaki tykkäsin vastailla!

♥:lla Jenna

10 kommenttia:

  1. oli kiva lukee :) Ja voi vitsi toi oli ihana toi onnellisin hetki :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, kiitti :) joo olihan se aika ihanaa :3

      Poista
  2. ähhh ihana toi eka kuva 8)) pistähän kuvaa muhkeemmista ajoista nii osaa verrata?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muhkeemmista, olipas hassusti sanottu :DD

      Poista
    2. lainasin vaan sua, kun sanoit että kadut päästämistä muhkeesee kuntoon :D

      Poista
    3. Ahaa niiiiii joo! Mä kato kelasin, ku tykkäsit tost mun ja samin kuvasta, et sil 'muhkeemmil vuosil' tarkotit meijän seurustelun alkuaikoja :DD ahahaaaa, blondi minä!

      Poista