sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Ihan hyödyllinen sairasloma

Mä oon ollu koko viikon ihan löysäpylly vaan. Ainoot työpäivät oli maanantai ja nyt sunnuntai. Kaikki muut päivät silt väliltä oon ollu himas, kuluttanu sohvan puhki ja räkiny kattoon. Sairastin siis mun molemmat vapaat plus saikkupäivät viel siihen päälle. En oo käyny salilla koht viikoon ja siks olo onki tosi tunkkanen ja ällöttävä. No pääasia on kuitenki se, et tervehdyin. Sain lääkkeet mun mysteerisii mahakramppeihin ja pääsen takas duuniin, salille ja näkee kavereita. Mul oliki jo ikävä sitä oikeet elämää. Positiivisuus, energisyys ja reipas asenne on ollu jossain hyvin hyvin kaukana tän viikon.



Himahengailus on kyl hyvät ja huonot puolensa.

+ sain pestyy paljon pyykkii
+ iso kasa kirppisvaatteita on hinnoteltu
+ talvivaatteet viety varastoon
+ varasto siivottu
+ välikausi- ja kesävaatteet kaivettu esiin
+ roikkuneet laskut ja muut ärsyttävän viralliset kakka-asiat hoidettu

- pää hajonnu neljän seinän sisäl ainaki kerran päiväs
- kauppareissut oli viikon ainoot kohokohdat, jotka neki kipeenä tuotti tuskaa
- Jos ei ollu tekemistä, söin.  Määristä tai ajoista ei tietoakaan
- herkkuhimot on ollu ihan ylitsepääsettömän vaikeita
- sallin itelleni liian paljo jätskii ja suklaata
- olo on koko ajan likanen


Sellasta siis tänne. Nyt alkaa taas elämä voittaa ja viikon ekat ja vikat treenit ois vissii tän päivän suurtaki suurempi suunnitelma, haha. Eksyin eilen muute fitnesstukun sivuille ja nyt odottelenki sielt pikku pakettia saapuvaks. Mut ihan pientä vain, ens kerral sit ostan sen whey-80 banaanin makusen proteiinijauheen, se on varmaan niiiin hyvää :3 Sit mä viel lupasin palkita itteni tän kuun lopus uusil kivoil treenivaatteil. Saan ostaa uudet kunnolliset urheilurintsikat, noi tasapaksut niket ei oikee tue hyvin vaik kivannäköset onki. Sit haluun ihan ehdottomasti jotkut tosi coolit treenipökät ja tietty siihen mätsäävän paidan! Mut sitä ennen mun pitää tehä töitä sen eteen, duunissa ja sit tietty salilla ;)

Ps. Se meijän unelmien paritalo, ei ollukkaa mikään unelmakohde. Pari vesivahinkoo ja laho ku mikä. Pien pintaremontti ei ois pelastanu mitään ja purku+uuden asunnon rakentaminen ois tullu liian kalliiks meijän budejetille. On se jännä, ku tärkeitä asioita pimitetään. Hei hei oma piha, terassi ja grillibileeeet :)

Pps. Alotin tän tekstin kirjottamisen eilen, jolloin olin viel satavarmasti lähös tänää salille..mut kuinka kävikään? Olin töis, pyykkäsin, käytii Samin kaa kaupoil, tein ruokaa ja nyt oon taas täs. Laiskana sohvalla valittamas ja ulisemas. Mutku en jaksa. Ens viikol oon miljoona kertaa ahkerampi, meenköön tää kaikki nyt sen saikuin piikkiin hahaha! Ehkä typerin selitys ikinä, koska oon jo terve.... :D

4 kommenttia:

  1. Mullaki on tommone jääkarhupuku (nyt kumminki sanot et "mikä ihmeen jääkarhupuku?") mun noi tupsut hajos pesukonees :( nyt ne on iha harvat ja kapiset :D

    Hyvä ku alat parantua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jääkarhupuku hahah :D Mut on se kyl niiin pehmoinen ja niiiin lämmin! Voih, mä en sit laita sitä ikinä pesukoneeseen :<

      Poista
  2. Kiva postaus! :) Mutta epäkivaa, että oot sairastellu! Älä huoli, et oo ainut jota laiskottaa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii eihän toi kipeenä oleminen koskaa kivaa oo :/ nyt oon jo onneks terve! Okei, hyvä. Lohduttavaa :D

      Poista