tiistai 16. huhtikuuta 2013

Treeniä, tuloksia ja pienii vaikeuksia!

Mä en kestä, mun fiilikset on ihan katossa jo toista päivää putkeen! 

Eilen oli hyvä pumppi ja tänää loistava steppi+sali. En oo siis sataa vuotee ollu stepissä ja toi 30 minuuttinen sopi tosi hyvin lämppäriks mun saliohjelmalle, jonka tein nyt vast toista kertaa. Sain tehtyy ihan täysillä, ku jokainen lihas oli nyt huolella lämmitelty. Huomen aamuna ois vatsapakara, joka on jumpista mun ehdoton lemppari! 

Tähä välii mun on kyl myönnettävä, et tää huhtikuun alkupuoli meni vähä huonosti treenien osalta, koska olin ekan viikon kipee ja tokana viikkona muuten vaa laiska. 


Tuli sellanen stoppivaihe, ku tuntu ettei edistystä tuu eikä siks kiinnostus riittäny samal taval ku ennen. Syömisissä kuitenki oon pysyny hyvin, joten en pode huonoo omatuntoo täst kevyemmäst huhtikuun alkuvaiheesta! Nyt kuitenki treenit rullaa loistavasti ja se on pääasia :D Mikä siin muuten on, jos vähentää treenaamista ni herkkuhimo iskee? Mä oon kamppaillu itteni kaa nyt nää viime viikot ekaa kertaa tän mun terveellisemmän elämäntavan aikana eli tasan kolmee kuukautee, ihan armottomasta karkki-suklaa-mäkkäri-kebab himosta. Huh huh! Ja sit töissä on ollu tosi vaikee vastustaa niit kaikkii leivoksii, varsinki siin vaihees ku alan lappaa niit roskiksee. Tuntuu, et ne vois mennä parempiiki suihin, mut onneks oon ollu tiukkana hahaha :D

Onks teil muilla treenaajilla ollu yhtä hyvä tsemppi alusta asti? Vai onks tullu lipsumisia syömisten tai treenien suhteen? 

Aiempina vuosina oon just tän ekan stoppi vaiheen jälkee oikeesti lopettanu tai vähentäny huomattavasti, 'koska onhnan niit tuloksii jo tullu, enkä mä muutenkaa mikää läski oo'....Sen takii aion pysyy nyt lujana, koska en haluu enää olla luovuttaja enkä todellakaa heittää kovaa treeniä hukkaan! En haluu taas ens talvena miettii, et mis kunnos oisin, jos oisin jaksanu jatkaa. Ja mitä Samiin tulee, ni se ei uskonu et must löytyy niin paljo tahdonvoimaa tai lujaa päätä tähän ns. projektiin. "No voithan sä ainaki yrittää, mut enpä usko et pystyt siihen." Ja mähän pystyn, perkele! Ainaki nyt, ku se sano noin :D

8 kommenttia:

  1. Mä saan ainaki salimotivaatiota siitä, ku ajattelen et rahaa menee hukkaan jos en käy salilla, ku kerran oon kortin ostanu! Ja oon kans huomannu et tekee mieli enemmän syödä kaikkea epäterveellistä jos jää treeni välistä. Ku treenaa niin on muutenki terveellisempi olo nii ei tee mieli syödä mitään epäterveellistä. Tai mulla ainaki on niin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon niin samaa mieltä! Mustaki se on selvää rahan haaskausta. Viime vuonna yhtenä kuuna taisin käydä vaan 2-3 kertaa, ni tuli aika kalliiks ne tunnit :DD Mullaki on noiden syömisten kaa ihan just noin. Hassuu, et se menee niin.

      Poista
  2. Hyvin oot edistynyt ja uu sul näyttäis näkyvän ylä vatsalihakset! Mulla on menny nyt viikko ihan plörinäks treenien ja syömiseen suhteen.. On tullu vedettyy kebabbii ja löytyy salilla vaan kerran ja seki oli aika heikko esitys :D
    Mut tsemii sulle! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Joo ne näkyy vähän, mut paremmin jos jännitän :) No välil on huonoi viikkoi, ei voi minkään! Sit vaa vedät ens viikon tuplateholla ;)

      Poista
  3. Mulla meni toooosi hyvin ekat 2kk ja sit tulin kipeeks buuu ja siihen kaatu homma 3 viikoks, se verotti aika paljon :--( Mut nyt oon koittanu taas tsempata ja tsemppiä sullekki!! :)

    http://meanwhileintre.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii se on kyl totta, et pienki tauko laiskistaa. Kiitos ja samoin!! :)

      Poista