Sivut

keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Ätshiu!

Nyd mä tulin daad kipeekd.

Tai no viimeks olin kipeenä helmikuussa, mut tällänen 'parin kuukauden välein'- tahti ei kuitenkaa oo mulle yhtää tuttu juttu. Tästäkin asiasta voin syyttää vain ja ainoastaan Samii, koska se ja sen räkänaama on pussaillu mua liian läheltä. Ois vaa pitäny tyytyy niihin lentosuukkoihin! En kuitenkaa arvannu, et mä saisin enää tätä ärsyttävää flunssaa kutiavalla nenällä, joka mahdollisesti pitkittyy ja pitkittyy ja riistää mun kaikki voimani. Ja ei, täähän ei missään nimessä oo voinu tulla töissä joltain asiakkaalta tai kymmenien ja taas kymmenien likasten kolikoiden pikku yllärinä. Eihän kukaan nyt kipeenä liiku ulkona?! Puhumattakaan työmiesten pesemättömist käsistä, saati sit niist tuhannen bakteerien pesäkkeistä eli juurikin niistä jeneistä..



Onneks viel tänää on vapaa, koska eilinen yöki meni ihan sanonko miten. Muhun iski joku tappava vatsakipu ja jouduin käymää päivystyksessäki. Sitä ennen makasin meijän vessan lattial yli tunnin tuskaillen. Mä puhkuin ja puhalsin eikä mikää asento ollu hyvä. Hetken jo mietin, et koskakohan se olemassaolostaan-näin-voimaakkaasti-ilmottava-olematon-vauva putkahtaa pihalle! Tosiaan, olematon. Mut varmasti hyvin verrattavissa synnyttämiseen. Ainaki mitä leffoista oon nähny, haha.

Söin äsken vast aamupuuron ja nyt juon finrexii. Lämmitin päiväsaunan, joka odotteleeki mua jo tuolla. Sit mä pesen pyykkii ja nyhvään sohvalla, koska en yksinkertasesti kykene muuhun. Tai hei, mun ois pakko myös raahautuu postiin ja kauppaan, koska kipeet ihmisethän ei jää himaa ihmettelemään VAAN ne menee ulos tartuttamaan muut. Vai miten se oli?

♥:lla Jenna

10 kommenttia:

  1. Voi reppana sua, koita parannella itses.<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :( Kiitos<3 ja yritän kaikkeni! En mee salille, ku korkeintaa venyttelyyn. Jumppaile sä sit munki edestä :D

      Poista
  2. Voi eikä :(. Eii oo yhtään kivaa kipeenä. Olin itse viime syksynä 2kk kipeenä ja vieläki sen seurauksena on keuhkoissa ysköksii eli välillä saan sellasen yskäkohtauksen ://. Ja ei oo ennen ollu tällästä.

    Parane pian! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No toi ei kyllä kuulosta myöskää yhtää kivalta!! :( Kiitos! :)

      Poista
  3. Voi sua! :( Pikaista paranemista! <3

    VastaaPoista
  4. Yök, ite kans vähän aika sitten pitkään todella kipee.. toivottavasti paranet pian <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii mä muistanki. Kauan jouduit olee pois salilta? Ihan pelottaa, et koska oon kykenevä sinne. Kiitos! :)<3

      Poista
  5. Kipeänä on kyllä ihan kauheeta!:( Toivottavasti parantuisit pian!:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep. Varsinki ku ulkona paistaa aurinko! :D tässä just venailen lääkärii, et toivottavasti saatais nyt joku selvyys mun mystiseen mahaan.

      Poista