lauantai 23. maaliskuuta 2013

Yökkikyläilyy ja ylläri!

Mun ihana Lahti-Riikka pupunen tuli eilen meille yöks! En vaa voinu mainita siit viel edellises postaukses mitään, koska salattii koko juttu Samilta. Vaik tuskin Sami tääl mun blogis kauheesti hengailee, mut pikkupikku mahis seki ois ollu. Mä olin illan duunissa eli Riikka tuli viihdyttää mua sinne pariks tunniks ennenku mun vuoro loppu. Vuokrattii leffa Kohta 18 ja lämmitettii sauna. Puhuttii viel illal Samin kaa puhelimes ja se oikee harmitteli, et joudun saunoo ja leffailee ihan yksin. Haha. Mä oon ihan sairaan huono valehtelee, mut onnistuin. Tänää me  hengailtii kaupungil, ennenku haettii Sami intistä. Riikka piiloutu mun lahjojen kaa volvon takakonttii ja pelästytti Samin. Käskin Samii siis avaa sen takakontin, et se saa mun lahjan.

Sitä ennen Riikka tosin joutu matkustaa siel ihanas ja pölyses takakontis matkan inttiin JA takas. Alunperin Samin piti avaa se jo siel pihal, mut kaikki ei mennykkää ihan niinku piti ja riikka sai tuplakyydin.

Kuvitelkaa Samin ilme, ku se ylläri oliki Riikka! Me saatii onneks koko se nauru-show videolle, oujee. Sit illal käytii kaikki yhes pelaa bilist tos lähipubis. Ja haettii Riikalle pöytä. Ja mä esittelin mun ostokset Samille. Ja noi kaks pelas yhes codii?!! Mä olin ihan järkyttyny. Sehän on siis se tyhmä ampumispeli, jota mä vihaan ylikaiken. Ja Riikka oikeesti tykkäs siitä....


Nyt tuli kyl tosi sekasesti kuvii. 
  • Mut siis Riikka toi mulle ihanii keltasii tulppaaneja, jotka toi selvästi kevään tänne. 
  • Mä en tänä vuonna laitakkaa pääsiäsruohoi kasvaa, koska mul ei oo multaa enkä viittiny ostaa sellast neljän kilon säkkii. Luovutin siis mun puolkuolleet tipuset Riikan ruohoihin kasvamaa hahaha.
  • Leivoin persikka-rahkapiirakan huomisille synttärikahvituksille. Kinuskikakku tuli suoraa pakastealtaasta. Sami sai mult lahjaks 50e:n lahjakortin giganttii ja noi viiksikuoret ja riikalt sipsii, dippii ja kermaviilii. 
  • Mä ostin itelleni noi hopeiset blingbling kuoret, tangle teezerin ja uuden lompakon.


Jonkunasteinen shoppailulakko on oikeesti nyt kohillaa, koska sähkölaskuki oli paljo suurempi mitä kelasin.   Täl hetkel mua väsyttää ihan sairaasti ja siks tän tekstin ulosantiki on surkeeta ja melkein julkasukelvotonta, mut nyt en jaksa välittää siitä :D Mä painelen pehkuihin, Riikka on turvallisesti kotona (olettaisin?), Sami on kavereitten kaa kaljalla ja mun silmät yksinkertasesti roikkuu päässä. Ihanaa, ihanaa. Hyvää yötä 

Ps. Riikka, oot paras!

13 kommenttia:

  1. mistä toi lompakko on :)ja pääsiäisruohoo voi kasvattaa talouspaperiin! teen aina niin :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on glitteristä :) Joo nii tiiän, mut mä en oo koskaa tehny niin enkä kyl nyt jaksakkaan. Oon tylsä :/

      Poista
  2. Moi! Paljonko toi tangle teezer maksoi? Aika kovat hintaerot niissä ollut. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli 16e tai 16,5e, en nyt muista iiihan tarkkaan kumpi. Millasii hintaeroi niis sit on? :o

      Poista
    2. Oon kuulu kavereilta että joissain paikoissa saanu 15e ja joissain jopa 23e. Semmottisii.

      Poista
    3. Mä ostin omani sokokselta. Oli niilläki 21e maksavii, mut ne oli niit matkakokoi. En tajuu miten ne pienemmät oli kalliimpii :)

      Poista
  3. Kivat ostokset ja ihanan pirteet tulppaanit! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos, joo noi tulppaanit on ihanat!! <3

      Poista
  4. COD on ehkä maailman typerin peli, niinkuin LOL:likin. Lolliha on se älyttömyys mis isot miehet huutaa toisilleen skypen kaut samanaikaisesti. Kävin kahvil parhaal kaveril ni se jutteli sinne Skypee "Hehe, Katarina on tääl ja mä pelaan Katariinal" ja kaikki 5 jätkää nauro kuollakseen. Ilmeisesti se oli huisin hauskaa ku pelissä on mun niminen hahmo :D

    Kyselen kans ton tangle teezerin hintaa ku pitäs itekki hommata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okeeei en kyl oo koskaa kuulluukaa tost lol pelist. Kuulostaa kans tosi tyhmältä :D Mut mä nyt vihaan kaikkii videopelei, en vaa yksinkertasesti ymmärrä niiden päälle.

      Poista
    2. Nii ja se harja oli n. 16e, siit pienempi matkaversio 21e. Kannattaa hankkii ;)

      Poista
  5. ihana lompsa! :) ja noi puhelimen kuoret!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Oli kyl onnistuneet ostokset, ku samiki tykkäs haha :D

      Poista