sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Uusii vaatteita

Vihdoinkin mä sain kuvattuu ne mun alelöydöt, jotka siis ostin viime viikon torstaina sielt cubuksest ja bikbokista. Sen peplum paidan esittelin aiemmin, ku oltii niis tupareis ja kuvis näky myös hyvin huonosti se paksu bling bling koruki, joten niistä ei nyt tietty oo kuvii täs. Sit mä ostin mun iphonee kivat 'kuoret', mut kuvaan ne vast sit joskus, ku laitan ne paikoillee.


Eli mukaa lähti yks neule, kaks keväisen värist paitaa, valkonen hapsupaita ja sata kertaa kuvis näkyvät bikbokin superflex housut. Kuulema paljon paremmat, ku dr.denimit. Sit kaks perus trikoopaitaa valkonen ja harmaa, kaks rentoo toppii/t-paitaa (mitkä ne nyt on, ku on sellaset paksut 'olkaimet', muttei hihoja? :D) ja sit tollanen kiva harmaa hihaton huppari, jota voi pitää kiinni tai vähä auki.

Mitäs tykkäätte? Onks kellään teist ollenkaa sama maku ku mulla? :)

- Jenna 

19 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitti, mustki se on ihanan sellanen kevyt ja pehmee :3

      Poista
  2. mistä oot kuullu et ne on paremmat? :D mäki haluun jos niitä on korkeevyötäröisinä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niilt myyjiltä. Kysyin, et "venyyks nää käytös, ku nää ois just hyvät nyt?" Sit ne sano et ei. Sit aloin selittää kuinka oon käyttäny drdenimejä ja ihastunu niihin, ni ne kaks myyjää alko tyylii puhuu kilpaa noiden superflexien paremmuudesta ja siit kuinka paljo laadukkaampiiki ne on. Joten...odotukset on korkeella! :)

      Poista
    2. Ainii ja on niit vissii korkeevyötäröisinä. Mä en tajunnu kysyy, mut sit ku olin kassalla, ni kuulin hämärästi ku yks myyjä hypetti niit eri malleja jollekki tytölle.

      Poista
  3. kivoja :) varsinki toi hapsutoppi! kummasta se oli?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli bikbokista. Se oli sairaan kiva myös harmaana valkosil hapsuil ;)

      Poista
  4. Toi oranssi paita on aivan ihana! Yleensä en tykkää oranssista väristä mut nyt oon tykästynyt siihen ihan hirveesti jostain syystä :D kivoja noi sun muutki ostokset, sulla on ihana tyyli :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama juttu, se onki ainut mikä mulla on ollu noista jo käytössä :D Ja kiitos!

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Kiitti, nii mustaki! :) Yleensä mul on kyl päällä työvaatteet, salivaatteet tai kotivaatteet, joten noist riittää iloo viel pitkäkski aikaa hahah :DD

      Poista
  6. Mun blogis ois sulle haaste, en ainakaa heti löytäny tota samaa sulta (voi hyvi olla etten vaa huomannu) :)

    http://villakissanpaivaunia.blogspot.fi/2013/03/haastista.html

    VastaaPoista
  7. ylimmänkuvan neule on tosiaan ihana! tollainen kelpais mullekkin :-)

    http://ellimaijasblog.blogspot.fi/
    Muistathan osallistua arvontaan? Palkintona vapaavalintainen koru!
    http://ellimaijasblog.blogspot.fi/2013/03/koruharakka-blogiarvonta.html

    VastaaPoista
  8. No farkut on kamalan tiukat, korostaa rumalla tavalla sinun reisiä jne.
    Siis näytät liian treenatulta ja noi tiukat farkut korostaa sitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D mun yks kaveriki sano, et noi kuvat näyttää hassulta. Ne siis saattaa vääristää, en tosiaankaa oo liian treenattu! :D Ja varsinki toi yks pylly-reisikuva suurentaa mua, johtuen ilmeisesti siit asennost.

      Poista