Sivut

lauantai 16. maaliskuuta 2013

Univajetta

Aurinko paistaa ja kaikki on niin hyväl tuulella! Yritä tässä nyt sit olla väsyny ja kiukkunen. Se on hirveen vaikeeta, ku kaikki hymyilee sulle ja hyväntuulisuushan tarttuu, väkisinki. Vaikka mä oon superväsyny eilisen iltavuoron ja tän päiväsen aamuvuoron (ja monen muunki pitkän päivän) jäljiltä, ni kyl toi aurinko ja kivat ihmiset vaan vie voiton ja fiilis on nyt mitä mahtavin! Ulkona tosiaan paistaa se ihanasti lämmittävä aurinko ja me lähetää Samin kaa ihan just maalle (luumäelle) moikkaa sen sukulaisii. Ollaa oltu siel viimeks jouluna....Kauhee kiire mukamas aina, ettei ehi ees kahvilla käydä. 

Nii ja tost univajeesta vielä...mä en tajuu miks oon ihan super huono nukahtamaa. Joka ikinen ilta sama juttu. Miljoona yks asiaa pyörii mielessä, enkä saa mielenrauhaa. Oon kuullu joskus sellasen vinkin, et laskee viidest alaspäin. Sillee: 5,4,3,2,1...5,4,3,2,1...5,4,3,2,1..niin kauan kunnes nukahtaa. Silloin ajatukset pysyis nois numerois, eikä pääsis harhailemaa sinne seuraavan päivän meininkeihin. Välil se auttaa, mut oon niin saamarin malttamaton, et must toi on ihan tyhmää. Onks kellää jotain muita parempii vinkkejä nukahtamiseen?

Ps. Älkää enää laittako yhtää kysymystä siihen kysymyspostauksee, koska en saa muuten koskaa vastattuu niihin :DD Kiitos kaikille kysyjille, vastailen niihin sit ens viikon alussa. 

2 kommenttia:

  1. Mullaki on joskus tosi vaikeeta saada unta ja tuntuu, että joutuuko sitä ruveta päällä seisomaan...Joskus alan luettelemaan kaikkia maapallon maita ja kaupunkeja. Sitte ku en muista enään mitään oon jo niin väsyny, että nukahan. :D

    VastaaPoista