torstai 21. maaliskuuta 2013

Sami kakskytvee.

"Hyvää syntymäpäivää sinulle rakkain, hyvää syntymäpäivää -toivotan,
hyvää syntymäpäivää sinulle rakkain, ja paljon onnea vain!"


Samil on tosiaan tänää synttärit ja huomen se pääsee lomille. Pitäis varmaan leipoo kakku. Ja ostaa synttärilahja. Vähän siivota. Ja juhlii. Ainut vaa, etten mä tiiä yhtää mitä ostaisin. Ei se tarvi mitään, eikä se mukamas haluukkaa mitään. Pyh pah! Kysyin eilen, et mitä haluut lahjaks ja se vastas "yhen kaljan."

Mut nyt mä oon vitkuttanu aamupalaa jo niin kauan, et pakko syödä ja laittautuu ja mennä metsästää sitä jotain lahjaa ennenku työt alkaa. Onnee rakas 


10 kommenttia:

  1. Miehet on ärsyttävii ku ne ei osaa kertoo mitä ne haluu lahjaks :D Sit sitä menee ostaa jonkun iha överi kalliin ja hienon lahjan ja sit vastaukseks saat että "no kiitos mut ois riittäny parit boxerit ja koppa kaljaa" :D murr

    VastaaPoista
  2. Voih! Onnea lahjan etsintään ja kakun leipomiseen :P miehille on kauheen vaikee ostaa mitään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ja niin on!! Päädyin lahjakorttiin, pääsin helpolla.

      Poista
  3. Onnea vaan sinne! Meilläkin on täällä synttärit, ukon 29v. synttärit :)

    VastaaPoista
  4. Miks miehet aina vastaa "emmä tiedä. Emmä tartte mitää" ? sit ne kumminki synttäreist seuraavan päivän tilaa jotain "tätä oon halunnu jo kauan, tätä tarvitsen ehdottomasti". Ei ain vittis ostaa jotai perus boxerei tai t-paitaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä en kans tajuu! :D pitäis aina laittaa johonki ylös, ku se sattuu sanoo mitä haluu, ni osais sit oikeena hetkenä ostaa sen.

      Poista
  5. Onneks mun poikaystävä skeittaa kesät talvet ja se on maansa myyny joka ikinen kerta ku ostan sille uuden dekin :--D Vaikka oon jo kolme ostanu se yllättyy jokakerta ja on superonnellinen :--3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä ihana!! <3 No sul on sit aina helppoo!

      Poista