perjantai 29. maaliskuuta 2013

Protskupannari ♥


Oon aina välillä tehny iltapalaks mansikkapannarii. Makuhan riippuu ihan siitä minkälaist palkkarii sä juot. Ja meilt ku löytyy iso säkki sitä whey-80 mansikkaa, ni oon tehny sit siitä. Seuraavaks ostan varmaa jotain banaanin makusta, joka vois toimii myös täski aika hyvin. Omomomm....



Tarvitset:

2 purkkia rahkaa (500g)
6 kananmunaa
+ lisäksi 4 kananmunan valkuaista
2 dl proteiinijauhetta
3 dl vehnäjauhoja tai gluteenittomia tai ruisjauhoja
makeutusaine:  Hermesetas n.10 kpl
maitoa sen verran, että taikinan koostumuksesta tulee oikea.

Sit vaan kaikki ainekset sekasin ja kaadetaan pellille/pelleille. Huom. annoksesta tulee n.2 pellillistä. (mä tein yhen normaalikokosen ja yhen pienemmän.) Paista  200°c:ssa uunissa 10-20 minaa.


Vinkkinä niille jotka tykkää paksusta pannarista, ni kandee laittaa koko satsi yhteen korkeereunasee vuokaan. Jos teet kaks, ni siit isommasta tulee ohut, niinku tos vikas kuvas näkee. Mut eipä sillä oo niin suurta merkitystä...paksu tai ohut, yhtä hyvää se silti on! Päälle viel vähä lisää mansikoita ja napaan vaan. Namnam, suosittelen 

Ps. Ohje on pakkotoisto.com:sta.

3 kommenttia:

  1. Ei vitsi, oon kans miettiny tommosen valmistamista! Täytyy kyl oikeesti ottaa itteeni niskast kiinni ja kokeilla ;) Ja btw, mä käytän ite sitä whey-80 banaanimakusta protskuu ja on kyl nannaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kantsii ;) Ai käytät? ääää mäki haluuuuun!

      Poista